خبرهای داغ:

دوره ی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در شهرستان دزفول برگزار شد

دوره ی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی شهرستان دزفول در دانشگاه صنعتی جندی شاپور برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۶۳۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده دزفول دوره ی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی که باحضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدفهمیده شهرستان دزفول سروان پاسدار رضا صائمی نیا،شورای حوزه مقاومت بسیج شهیدفهمیده شهرستان دزفول و تعدادی از دانش آموزان بسیجی و انقلابی از مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان دزفول در مکان دانشگاه صنعتی جندی شاپور برگزار شده بود،و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد پایان پذیرفت.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد ضمن تبریک به دانش آموزان راه یافته در این دوره ، افزود :دانش آموز انقلابی، دانش آموزی است که شاخصه های انقلاب اسلامی و شاخصه های انقلابی بودن را در خود مهیا کند.

وی در ادامه افزود: انقلابی بودن حتما می طلبد که یک تاثیرگذاری اجتماعی در آن اتفاق بیفتد برای تاثیرگذاری اجتماعی باید آن جاذبه لازم را انسان در محیط داشته باشد و آن جاذبه از طریق اخلاق نیکویی که اخلاق محمدی است به وجود می آید.

سروان پاسدار رضا صائمی نیا هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء سطح معرفت و بصیرت دینی دانش آموزان بسیجی برای حضور فعال و اثرگذار آنان در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی و پویایی و تحول در سطح واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی بیان نمود.

وی در ادامه افزود:در این طرح موضوع اصلی و مورد نظر تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان انقلاب در سطح واحد های مقاومت پیشگام می باشد.

وی در پایان افزود: این دانش آموزان بسیجی و انقلابی و نخبه در مدارس دوره دوم متوسطه طی مراحل گزینش و مصاحبه انتخاب شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها