خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

مددجویان از مشاوره حقوقی 240 وکیل نیکوکار بهره مند شدند

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از مشاوره حقوقی رایگان 240 وکیل نیکوکار بهره مند هستند، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری از 138 پرونده حقوقی مددجویان تحت حمایت این نهاد 70 پرونده مختومه شده و 27 پرونده در حال پیگیری است.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۹۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با اشاره به اینکه مددجویان به علت عدم تمکن مالی به وکلای نیکوکار معرفی می‌شوند، تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری 118معاضدت و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان انجام شده است.

وی با اعلام اینکه در سه ماهه نخست سال گذشته 461 مورد خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شد، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و 332 مورد خدمات حقوقی به مددجویان ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه 24 میز خدمت حقوقی با هدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل شده است،افزود: میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجاد شده و مشکلات حقوقی، عدم توانائی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت از دلایل تشکیل آن است.

کلامی با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه های دادرسی معاف هستند، خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت دارای مشکلات حقوقی به کانون وکلا معرفی و نسبت به ارائه خدمات و پیگیری پرونده آنها از سوی وکلای نیکوکار اقدام می شود.

وی پرداخت هزینه های دادرسی و کارشناسی مددجویان را از اقدامات کمیته امداد عنوان و تاکید کرد : در سال گذشته بیش از 22 میلیون تومان کمک هزینه دادرسی و کارشناسی به مددجویان دارای مشکل حقوقی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان از انعقاد تفاهم نامه بین این نهاد با کانون وکلای دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان استان به منظور برخورداری مددجویان از خدمات حقوقی و مشاوره ای اعضای سازمان بسیج حقوقدانان خبر داد و افزود: طبق این تفاهم نامه ارائه مشاوره حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی، جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در یک روز از هفته و به صورت رایگان انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها