خبرهای داغ:
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در جمع مدیران صنعت آب و برق استان سمنان :
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان با اعلام این مطلب گفت : صنعت آب و برق به عنوان یک مجموعه خدمت رسان باید در سطح اول خدمت رسانی در استان ها باشند.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۳۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهندس علی اکبر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با اشاره به موفقیت شرکتهای تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان سمنان در حوزه شاخص های  اختصاصی و عمومی و همچنین رتبه اول وزارت نیرو در این  2شاخص در کشور گفت: خوشبختانه در استان سمنان صنعت آب و برق در حوزه های اختصاصی ،عمومی و فرهنگی موفقیتهای خوبی داشته اند  .

مهندس مهاجری با اشاره بر  اهمیت سرمایه انسانی در سازمانهای امروزی  ، بر تکریم شاغلین و بازنشستگان صنعت آب و برق کشوری تائید کرد .

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین یزدان پرست مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی ، جنگ امروز را جنگ فرهنگی عنوان کرد و گفت : مدیران باید مبارزه با دشمنان را در حوزه های  فرهنگی و دینی از الویت های کاری خود قرار بدهند  و ان شاء اله بتوانیم همانند جنگ هشت ساله در عرصه های فرهنگی نیز بر دشمنان کشورمان سربلند و پیروز گردیم .

حجت الاسلام و المسلمین یزدان پرست عملکرد صنعت آب و برق را در بخش فرهنگی و دینی در استان سمنان مثبت دانست و گفت : بر اساس ارزیابی عملکرد انجام  شده ، صنعت آب و برق استان سمنان در کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار بوده و حائز رتبه سوم کشور شده است .

مهندس سید علی اکبر صباغ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان نیز در این نشست ضمن تشکر و قدر دانی از معاون وزیر نیرو به دلیل حضور در استان و توجه به مسائل مطروحه در عرصه های مختلف اظهار داشت : تعامل و همکاری مدیران شرکتهای تابعه و وابسته وزارت نیرو در استان با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم، بسیار مناسب و مطلوب        می باشد.

  وی یکی از تصمیمات  خوب این شورا را تشکیل کارگروه مناطق مدیران صنعت آب و برق استان در قالب دو منطقه (شرق ) ، و (مرکزی غرب ) بیان کرد و گفت : به منظور استفاده بهینه از امکانات و افزایش تعاملات و هماهنگی ها برای  خدمت رسانی بهتر این کارگروه تشکیل گردیده است  .

در پایان این نشست علیرضا امینیان دبیر شورای  هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان گزارشی از عملکرد این شورا بیان  نمود و مدیران عامل صنعت آب و برق نیز  به ارائه گزارشی از عملکرد شرکت زیر مجموعه خود پرداخته و مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها