با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان؛
جلسه کارگروه سلامت شهرستان با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان به منظور بررسی و راهکارهای اجرایی مربوط به حوزه سلامت در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۲۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه کارگروه سلامت شهرستان به منظور بررسی و راهکارهای اجرایی مربوط به حوزه سلامت در شهرستان مریوان به ریاست مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان و با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان و سایر اعضاء کارگروه در سالن جلسات مرکز بهداشت برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا دکتر هوشیار سایه میری مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گزارشی از اقدامات انجام گرفته بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت شهرستان را ارائه داد.

 

سپس مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان به منظور اجرای بهتر مأموریت های بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت شهرستان در هر موضوعی که لازم باشد ورود پیدا کرده و کمک به حل مشکلات حوزه سلامت را جزو وظایف خود می داند.

 

آقای کاوه افزود:  خوشبختانه در جلسات کارگروه سلامت، پتاسیلی که در اختیار بسیج است اکثراً افراد نخبه شهرستان، استان و کشور در این مجموعه عظیم داریم که می تواند با توجه به درک ملموس و عینی شرایط مسایل و مشکلات را شناسایی کرده و با تخصص های که در این زمینه هست راهکار علمی و منطقی ارائه دهند.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات