خبرهای داغ:
رزمایش بیت المقدس سپاه سلماس باحضور 4گردان از برادران بسیجی گردانهای بیت المقدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۴۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رزمایش بیت المقدس سپاه سلماس با حضور 4گردان از برادران بسیجی گردانهای بیت المقدس این شهرستان در روزهای 22 و23 تیرماه با برنامه های رزمی-تاکتیکی-عقیدتی-سیاسی و فرهنگی متفاوت برگزار شد.

روز اول این رزمایش نیروها پس از استقرار ، ساماندهی و حضور و غیاب توسط فرماندهان گردانها، در قالب کلاسهای آموزشی اصول صحیح ایست و بازرسی،‌مقابله با اغتشاشات و نیز امدادرسانی و کمک های اولیه در حوادث را فرا گرفتند و پس از اقامه نماز مغرب و عشا،‌ گردانهای چهارگانه شهرستان پیاده روی تاکتیکی شبانه را در سطح شهرستان تمرین کردند.

روز دوم این رزمایش نیز با اقامه نماز صبح و پیاده روی تاکتیکی تا محل پادگان سپاه سلماس آغاز شد و پس از برگزاری صبحگاه مشترک با حضور اعضای شورای تامین و یگانهای نمونه نیروهای مسلح شهرستان، گردانها هر کدام در حوزه ماموریتی خود وارد عمل شده و آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ پوراسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در مراسم صبحگاه مشترک گفت: فلسفه وجودی بسیج در ذات انقلاب اسلامی نهفته‌ است و استکبارستیزی و استضعاف زدایی و عدالت گستری از جمله اهداف آن است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس ادامه داد: عصاره فرهنگ و تفکر بسیجی نشات گرفته از مبارزه با دشمنان بیرونی (استکبار) و دشمن درونی (نفس) است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج ما به مثابه ید واحد هستند ابراز داشت: اتحاد و هماهنگی بین نیروهای عمل کننده بسیج و نیروهای مسلح ایران اسلامی عامل بازدارندگی دشمن و بالندگی رزمندگان است

حجت الاسلام سیدنظری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس نیز ضمن سخنرانی در این مراسم گفت: بسیج در هر عرصه ای که وارد شده است خیرات و نعمات زیادی از خودش برجای گذاشته است و عرصه سازندگی بعد از دفاع مقدس یکی از این عرصه هاست که بدخواهان اسلام و انقلاب میخواهند آن را تخطئه کنند

لازم به توضیح است که برگزاری کمین های ایست و بازرسی در نقاط ورودی و خروجی شهر، برپایی سنگرهای محافظت از نقاط حساس شهر و ادارات و نیز مانور مقابله با اغتشاشات و امدادرسانی در حوادث در قالب اهداف 3گانه درنظرگرفته شده برای این رزمایش از جمله برنامه های عملیاتی این رزمایش در شهرستان سلماس بود.

ارسال نظرات