خبرهای داغ:
رزمایش بزرگ الی بیت المقدس به استعداد 2 گردان از بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه ناحیه چایپاره در منطقه عمومی شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۴۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با سراسر استان و با حضور بسیجیان همیشه در صحنه و باصلابت شهرستان چایپاره رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس با حضور صددرصدی بسیجیان گردانها اجرا گردید.

در این رزمایش که به مدت دو روز طول کشید در روز اول رزمایش بسیجیان ضمن استقرار در محل های معین شده در کلاسهای توجیهی آموزشی (عملیات دفاع از کوی و برزن – امداد و نجات- مقابله با نا آرامی های داخلی و دفاع از مراکز حساس- ایست و بازرسی– نشست بصیرتی – توجیه حفاظتی و حلقه های صالحین )شرکت نموده و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی (برگزاری نماز جماعت – دعا و نیایش – مسابقه طناب کشی و...) و راهپیمایی شبانه روز اول را به پایان رساندند .

در روز دوم رزمایش بعد از برگزاری نماز جماعت صبح و قرائت ادعیه و ورزش صبحگاهی و صرف صبحانه به طرف محل صبحگاه مشترک پیاده روی کردن .

صبحگاه مشترک با حضور پنج گردان (دو گردان بیت المقدس – یک گردان امام حسین(ع) و دو گردان عاشورا و الزهراء ) و مسئولین ادارات و نهادهای مختلف و باسخنرانی رئیس شورای تامین و فرماندار شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان چایپاره با اشاره به رزمایش بزرگ گردانهای بیت المقدس به حفظ آمادگی رزمی و دفاعی بسیج و سپاه قهرمان پرداخته و این رزمایش ها را مایه آرامش و امنیت بخشی به کشور و مایه ترس و سرخوردگی دشمنان ایران اسلامی دانستند.

رئیس شورای تامین شهرستان چایپاره تصریح کردند: از اول انقلاب اسلامی این سپاه و بسیج بودند که در مقابل همه فتنه ها و تهدیدها ایستاده اند و امروز نیز ما افتخار می کنیم به این بسیجیان که دشمنان از آنها در هراس هستند و با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و این بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه هیچ تهدیدی کشور و ملت ما را تهدید نمی کند.

بعد از صبحگاه مشترک نیروهای عمل کننده گردان 101 بیت المقدس در رزمایش دفاع از کوی و برزن شرکت نموده و با برگزاری ایست و بازرسی و دفاع از کوی و برزن و استقرار در مراکز حساس شهرستان به ماموریت خود ادامه دادند.

گردان 102 بیت المقدس در منطقه دیگر رزمایش که عملیات امداد و نجات بود و برای کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل و خطرات ناشی از آن در محل مورد نظر حضور یافته و با همکاری ادارت و نهادهای مرتبط این مرحله عملیات را نیز با موفقیت به پایان رساندند.

رزمایش الی بیت المقدس شهرستان چایپاره به لصف خداوند متعال بدون هیچ گونه حاثه ی جانی و با دست یابی به همه اهداف از پیش تعیین شده رزمایش به پایان رسید.

در پایان رزمایش نیروهای بسیجی و کارکنان ناحیه با حضور در نماز دشمن شکن جمعه صفای باطنی خود را صیقل داده و با آرمانهای شهدای گرانقدر و امام شهداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید پیمان نمودند.

ارسال نظرات