خبرهای داغ:
حلقه مربیان صالحین برادران درحسینیه ناحیه عشایری برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۲۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری،حلقه مربیان صالحین برادران محل حسینیه ناحیه عشایری با حضور سرمربی صالحین حجت الاسلام  طاهری، فرماندهی ناحیه عشایری سرهنگ هزارخانی، حجت الاسلام همتی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه عشایری، فرماندهان حوزه های ناحیه عشایری و مربیان صالحین برگزار گردید.

 

در این جلسه حجت الاسلام طاهری وظیفه مربیان طرح صالحین را در این مقطع زمانی با توجه به هجمه ی  وسیع شبهه افکنی معاندان علیه نظام جمهوری اسلامی است، بصیرت افزایی به بسیجیان دانست.  

 

طاهری با تاکید بر انسجام و تشکیلات منظم و یکپارچه، اظهار داشت: باید مربیان و سرگروه های ما مطالعه کنند و تلاش کنند با مطالعه و تحقیق همیشه آماده پاسخگویی به متربیان باشند و خود را مسلح به علم و عمل و بصیرت ایمان کنند و  تلاش همه ما باید بر این باشد که بتوانیم متربیان را به سمت مسیر درست هدایت نموده و شبهات و گره های ذهنی و اعتقادی آنها را رفع نماییم.

 

در ادامه هزارخانی فرمانده ناحیه عشایری در سخنانی از همت مربیان و سرمربی صالحین در تولید محتوا و غنی سازی حلقه ها و انسجام بخشی به آن تقدیر نموده و به مربیان توصیه کرد که همه باید تلاش کنیم تا حلقه ها اثرگذار برگزار شود و به بصیرت، معرفت، تربیت و مهارت توجه شود و تمام ابعاد مختلف نظام صالحین را در حلقه ها اجرا تا نتیجه مطلوب بدست آید.

 
 
و درپایان مربیان به ارائه نظرات و پیشنهادات در مورد روندو چگونگی مدیریت سرگروه های صالحین و کیفی سازی آن پرداختند.
ارسال نظرات