عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
اصغر مسعودی گفت: مسئله مد و لباس حمایت دولت را می طلبد و تبلیغات و هماهنگی همه نهادهای جمهوری اسلامی در این خصوص ضروری است.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۷۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در رابطه با مدل های لباس و نوع پوشش با توجه به اینکه ما یک فرهنگ دینی و اسلامی داریم باید این تمدن و سابقه در نوع پوشش ما لحاظ شود.

وی افزود: این مسئله به معنی استفاده نکردن از رنگ ها و مدل های جذاب و متناسب با پیشینه تاریخی و دینی و اسلامی ما نیست. مسئله مد و لباس حمایت دولت را می طلبد و تبلیغات و هماهنگی همه نهادهای جمهوری اسلامی در این خصوص ضروری است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: صدا و سیما نقش ارزنده ای دارد سینما و رسانه و کارهای هنری و هنرمندان نیز می توانند بسیار موثر باشند. خیلی ها در خارج از ایران و با هدفمندی دقیق مدل های خاصی برای جوانان و بانوان با تدارک و تبلیغ دارند و نتیجه آن را ما در خیابانها می بینیم.

مسعودی اظهار داشت: رسانه ها باید متناسب با فعالیت های خارج نشینان حساسیتی نسبت به تمدن ایران و اسلام داشته باشند آنها برای ما برنامه ریزی می کنند قطعا ما هم باید با هم هماهنگ و همنوا و همفکر و هدفمند برنامه داشته باشیم و در نوع پوشش خود تاثیر گذار باشیم. نکته ای که مغفول مانده همین هماهنگی و هم افزایی در بحث مد ولباس است که مسئولان باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

ارسال نظرات