با مشارکت بسیجیان شیعه و سنی ؛

نمایشگاه حمایت از دستاوردهای داخلی بومیان سیریک برگزار شد

نمایشگاه عفاف و حجاب با محوریت توجه به کالاهای داخلی و دستاوردهای بانوان بومی با مشارکت بسیجیان خواهر پایگاههای مقاومت بسیج در مجموعه سالن غدیر شهر بندر سیریک دایر شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۵۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک  اظهار کرد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی ، نوشت افزار و پوشاک زنانه اسلامی و محصولات ساخته شده توسط زنان شهرستان سیریک به معرض نمایشگاه گذاشته شد.

 

وی با تاکید براینکه پوشش و حجاب از سوی زن می‌تواند موجب ایجاد قابلیت‌های وی در جامعه شود افزود: زنان جامعه ما نباید پوشش را محدودیت بدانند و آن را جلوگیری از دسترسی به خیلی از خواسته‌ها و نیازهای خود تصور کنند.

 

 سرهنگ اسلامی بیان کرد: متاسفانه هرگاه از عفاف‌و حجاب صحبت می‌شود نظرها به‌سمت حجاب و پوشش سوق پیدا می‌کند در صورتی که اخلاق بسیار مهم‌تر از پوشش است برای اینکه بسیاری از مشکلات اخلاقی است که سبب بروز مفاسد مختلف می‌شود از جمله آن می‌توان به دروغ که سرمنشا خیلی از فسادهای اخلاقی است اشاره کرد.

 

اسلامی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توصیه های جدی داشته و دارند تصریح کرد:مردم ما باید این مهم را مدنظر داشته باشند که يكي از دسيسه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان در حوزه جنگ نرم مبحث حجاب وعفاف بوده كه ازاين طريق و با تهاجم فرهنگي مي‌خواهند در روح و روان و جسم فرزندان اين ديار رخنه كنند تا بتوانند نقشه‌هاي شوم خود را پياده سازند.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک  یادآور شد: بی شک دشمنان اسلام و انقلاب همواره در تلاش اند تا به ارزش‌های اسلامی هجمه وارد کرده و آثارش را از جامعه حذف کنند و در همین راستا یکی از پازل‌های ولنگاری فرهنگی در جامعه، ترویج بی حجابی و بی حیایی است که مقابله با این تهاجم، عزم آحاد ملت و دستگاه های مسئول  بویژه دستگاهها و نهادهای فرهنگی را می‌طلبد.

 

سرهنگ پاسدار اسلامی اضافه کرد: سردمداران استکبار جهانی به خوبی فهمیده‌اند که حجاب سد راه همه خواسته های آنان در اسلام است بنابراین تنها راه ضربه زدن به کشورهای اسلامی رواج بد حجابی و بی حجابی در این کشورها است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: رعایت عفت برای زن و مرد و حفظ حدود و حریم محرم و نامحرم، در آیین اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است، تا جایی که حجاب زن در برابر بیگانه از ضروریات دین شمرده شده است.


ارسال نظرات