خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان گفت: ما در عصر و زمانی زندگی می کنیم که عده ای آمده اندکه ارزشهای اسلامی را درجامعه به ضدارزش تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۲۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان درجمع خانواده های کارکنان سپاه به مناسبت هفته عفاف وحجاب مطالبی بیان نمود.

حجت الاسلام علی رئیسیان گفت:مادرعصر و زمانی زندگی می کنیم که عده ای آمده اندکه ارزشهای اسلامی را درجامعه به ضدارزش تبدیل کنند.

وی درادامه گفت:دشمنان قسم خورده هم غمشان این است که برروی خانواده های ارزشی کارکنند و آنها به اسم دین می آیند وضد دین عمل می کنند.

رئیسیان درادامه گفت:آنها ظاهرشان خیلی زیبا می باشدو کسی حرکات مرموز آنها رانمی تواند لمس نماید و ما نبایدبه این نکته اکتفا کنیم که خانواده وهمسرمان خوب است وهیچ گونه مصونیت وجود ندارد.

رئیسیان درادامه به فضای مجازی اشاره کردو افزود:فضای مجازی که دشمن برای مافراهم کرده است فضایی بسیارزیان بارمی باشدوماچندسال آیند ه متوجه این حرکت ملموس می باشیم وتاریخ درحال تکرارمی باشدوباید نسبت به خانواده ها وفرزندانمان حساس باشیم ونسبت به آنها بی تفاوت نباشیم.

 درادامه برنامه حجت الاسلام باقری پژوهشگرفرهنگی به اجرای برنامه های متنوع برای خانواده ها ی کارکنان پرداخت.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها