گردهمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در بشاگرد برگزار شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب گردهمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور مسئولان و اقشار مختلف شهرستان بشاگرد در سالن ۹ دی سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۱۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ پاسدار محمود سلیمانی فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم خدمت مردم و مسئولان گفت: دشمن اعتقادات مردم را هدف قرار داده است و جنگ نرم به این معنا است که ریشه هدف قرار گرفته شده است. سرهنگ سلیمانی اظهار کرد: اکنون در زمانی قرار داریم که مثل گذشته نیست که دشمن وارد جنگ فیزیکی شود، امروز دشمن جنگ نرم را شروع کرده است.
 
 
 وی افزود: همه مردم باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا در این جنگ هم پیروز و سربلند باشیم. در ادامه برنامه حجت الاسلام بهروزه امام جمعه شهرستان بشاگرد با بیان آیاتی از قرآن کریم درباره حجاب گفت: اگر زن می خواهد به عنوان یک فرد مجاهد در درگاه خداوند شناخته شود وظیفه دارد به همسر و فرزندانش به طور صحیح رسیدگی کند. وی بیان داشت: همه ما وظیفه داریم در قبال حجاب، مبلغ دین باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان بشاگرد افزود: کشف حجابی که مردم در زمان پهلوی اجازه ندادن انجام بگیرد و با این موضوع مخالفت کردند و جنگیدند اکنون با شعارهایی به عنوان آزادی توسط برخی از دولت ها متاسفانه دارد انجام می شود.
 
حجت الاسلام بهروزه با بیان این که در برخی از مراکز استان ها متاسفانه شاهد جا افتادن فرهنگ غربی هستیم گفت: فرهنگ غلط و اشتباه غربی نباید به منطقه و شهرهای ما ورود پیدا کند چراکه دشمن برای ما چنین برنامه هایی را تدارک دیده است.
 
 
وی عفاف، حجاب و غیرت مردم ایران را برگرفته از قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و اظهار کرد: به لطف الهی و بیداری مردم تا حدودی جلو تهاجم فرهنگی گرفته شده است و ان شالله به زوری فرهنگ غربی ریشه کن خواهد شد. در پایان این همایش از مادران شهدا، مادران رزمندگان مدافع حرم و بانوان برگزیده حجاب با اهدا جوایزی ارزنده تقدیر و تشکر شد.
ارسال نظرات