خبرگزاری بسیج: بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانوادگی در حمایت از حریم خانواده و عفاف با حضور مسئولین،خانواده های معظم شهدا و آحاد مردم قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۲۰۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با  روز ملی عفاف و حجاب همایش خانوادگی در صیانت از حریم خانواده در محل گلزار شهدای گمنام قرچک با حضور اقشار مختلف مردم ،مسئولین سپاه و انتظامی ،امام جمعه ،فرمانداری برگزار شد.

این برنامه که با استقبال بی نظیری از سوی مردم قرچک روبرو شده بود، شامل مدیحه سرایی،اجرای تئاتر، مسابقات مهیج از جمله مسابقه نقاشی کودکان، توزیع بسته های فرهنگی، تجلیل از نونهالان محجبه، بانوان دارای حجاب برتر و برنامه های متنوع دیگر بود.

حجت الاسلام اسماعیلی ،امام جمعه شهرستان قرچک نیز در سخنانی اظهار داشت:برای داشتن جامعه سالم ،باید مادران سالم داشت و دشمن در صدد است تا معنا و مفهوم واژه مقدس مادر را به چالش کشیده و با ترویج بی عفتی، فضای خانه را برای آرامش افراد نا امن سازد تا بتواند مقاصد شوم خود را پیش ببرد و وظیفه ما این است که بسیار هوشیار بوده و افکار پلید دشمن را ناکام سازیم .

وی همچنین  تشریح کرد: چرا امروز غرب با تمام ادعای خود در پیشرفت تمدن،ارزش های انسانی را زیر پا گذاشته و با ترویج بی عفتی و بی حیایی به دوران جاهلیت برگشته است؟

در حاشیه این مراسم نیز غبار روبی  و عطر افشانی مزار شهدای گمنام انجام گرفت.

 

خبر از فاطمه خانی و مریم برزگر
ارسال نظرات