خبرگزاری بسیج: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، همایش بزرگ صیانت از حریم خانواده با حضور جمع کثیری از بانوان باقرشهر در محل مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۹۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سمیعی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)،سروان پاسدار مجیدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)،حسین توکلی بخشدار کهریزک و دیگر مسئولین شهر حضور داشتند. در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سمیعی گفت: حجاب و عفاف را می توان از ارکان اساسی در تحکیم بنیان خانواده دانست و در همین راستا دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه مفاهیم حجاب و ارتقای سلامت اجتماعی باید تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه اولویت اصلی در انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: دشمن با مسئله عفاف و حجاب در حال مبارزه آشکار است و باید همه ما هوشیار باشیم که نکند با تضعیف ارزشها در زمین دشمن بازی می کنیم.

  مجیدی بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه مانع افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود .

وی اذعان کرد: متاسفانه جامعه ما امروز به جهت حملات دامنه‌دار, منظم و هدف‌دار دشمنان که با بهره‌گیری از جدیدترین وسایل ارتباط جمعی صورت می‌گیرد تحت تاثیر قرار گرفته و در مواردی شاهد بدحجابی‌هایی در سطح جامعه هستیم که باید مسئولان فرهنگی و خانواده‌ها در مقابل آنها حساسیت لازم را نشان دهند.

 

 

ارسال نظرات