خطیب نماز جمعه اشکذر:

وعاظ باید مباحث را به صورت کاملا شفاف و با ذکر منابع به مردم ارائه کنند

خطیب نماز جمعه اشکذر گفت: وعاظ باید بحث را جامع و کامل و به صورت کاملا شفاف و با ذکر منابع به مردم ارائه کنند تا حداقل از پخش شدن مباحث متفرقه و بی اساس و هم چنین تشویش اذهان عمومی در جامعه جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۸۸۷۱۲۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، خطیب نماز جمعه اشکذر با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) به تبیین شخصیت آن امام بزرگوار در دوران زندگانی خود پرداخت و گفت:خدمات امام صادق به اسلام و دنیای علم زیاد بوده و باید در این ایام که مصادف با شهادت ایشان است خدمات آن امام به حکومت اسلامی، سیر نورانی و شخصیت بی  نظرشان را برای مردم تبیین کرد.

حجت اسلام طالبیان افزود: امام صادق توانست مردم زمان خود را که دچار انحراف فکری و عقیدتی بودند به راه راست هدایت و پرچم فقاهت را در جامعه افراشته کند تا ضمن اینکه خلا سیاسی را ترمیم می کند،اسلام حقیقی و قرآن را در بین مردم منتشر کند و در این راه بیش از چهار هزار نفر شاگرد در زمینه های مختلف تربیت کرد.

امام جمعه اشکذر با انتقاد از برخی از سخنرانان و مداحان که صحبت هایی در تریبون منابر به مردم ارائه می کنند که موجب گمراهی آنها می شود اظهار داشت: وعاظ باید بحث را جامع و کامل و به صورت کاملا شفاف و با ذکر منابع به مردم ارائه کنند تا حداقل از پخش شدن مباحث متفرقه و بی اساس و هم چنین تشویش اذهان عمومی در جامعه جلوگیری شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار