فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جمع کارکنان این ناحیه مطرح کرد:
دهقان: سپاه تنها نیروی است که با کمترین هزینه و با اخلاص کار می کند...
کد خبر: ۸۸۸۷۱۱۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد ،سرهنگ مهدی دهقان درباره هجمه های اخیر به سپاه وعنوان کردن دولت تفنگ توسط برخی مسئولین گفت: سپاه توانسته تاکنون امنیت کشور را درهمه زمینه ها مثل انتخابات برقرار کند و سپاه تنها نیرویی است که با کمترین هزینه و با اخلاص کار می کند.

وی اینگونه اظهارات که توسط عوامل داخلی مطرح می شود را کم لطفی به این نهاد مقدس دانسته و در ادامه افزود: کسانیکه این حرفها را می زنند و عملکرد سپاه را زیر سوال می برند همان هایی هستند که در بحبوحه جنگ تحمیلی و مشکلات کشور در خارج به سرمی بردند و بویی ازجنگ و انقلاب نبرده اند.

دهقان در ادامه افزود: ما پاسداران باید هوشیارباشیم و چشم وگوش سپاه باشیم واز دستاورد های این انقلاب بخوبی محافظت کنیم.

دهقان درادامه به مناسبت سالروزتشکیل مجلس خبرگان اظهارداشت: اگر این مجلس تشکیل نمی شد شاید کشور ما اینگونه نبود ومقام معظم رهبری انتخاب نمی شدند و ما دارای رهبری فرزانه وبا درایت نبودیم.

وی درادامه سالروز قطنامه 598وپذیرش پایان جنگ تحمیلی ونوشیدن جام زهر توسط امام را یاد اور شد وبه کارکنان توصیه نمود که وصیت نامه سیاسی والهی امام (ره) رامطالعه کنند ومطالب ارزنده عقیدتی وسیاسی واحکام انرا با شرائط امروزی جامعه بررسی و ارزیابی کنند.

دهقان درادامه گفت : امروز آمریکا و ایادیش دلشان برای کشور های منطقه نمی سوزد و بدنبال رسیدن به اهداف خودشان درکشورهای این منطقه هستند.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد : ان شاءالله بتوانیم راه بزرگ این امام همام را ادامه داده ومذهب تشیع را درسراسر جهان گسترش دهیم.

ارسال نظرات