جلسه شورای قشر استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۷۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای قشر استان چهارمحال و بختیاری با حضور سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان و سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

محور این جلسه " چگونه راهیان نور بهتری داشته باشیم" با حضور شورای علویون و فاطمیون استان در خانه معلم شهرکرد بود.

سرهنگ جمشیدی در این جلسه گفت: جامعه امروز ما نیاز ويژه به تغذیه فرهنگ غنی اسلام دارد که کاروان های راهیان نور و سفرهای زیارتی می تواند تا حدود زیادی معلمان را یاری رساند.

وی، افزود: اگر در برنامه ریزی اردوهای راهیان نور با دقت و نگاه ویژه به مقوله فرهنگ برخورد شود قطعا می تواند تاثیرات شگرفی بر فضای عمومی جامعه داشته باشد.

در ادامه جلسه سرهنگ ریاحی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: راهیان نور می بایست به عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی نهادینه گردد٬ همانطور که مقام معظم رهبری مدظله العالی بارها تاکید فرمودند مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس ٬ سرزمین های مقدس است که حضور در آن می تواند روح انسان را از بدی ها و ناپاکی ها دور کند.

وی خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی که در دورانی نه چندان دور معرکه تقابل حق و باطل بوده است٬ امروز برای اهل معرفت به مثابه نقطه ای از بهشت است که از آن عطر معنویت و انسانیت به مشام جان می رسد.

در ادامه جلسه دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با هرچه بهتر برگزار شدن اردوهای راهیان نور بسیج دانش آموزی بیان نمودند.

ارسال نظرات