مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان:

آغاز طرح هجرت ۳ در مدارس سیستان و بلوچستان /آغاز طرح اوقات فراغت بسیجیان در استان

طرح هجرت ۳ با حضور بیش از شش هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی از امروز، شنبه ۲۴ تیرماه در مدارس استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۶۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، طرح هجرت ۳ با حضور بیش از شش هزار دانش آموز سیستانی و بلوچستانی از امروز، شنبه ۲۴ تیرماه در  مدارس سراسر استان آغاز شد.
علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان در این خصوص بیان کرد: در این طرح که به مدت دو ماه به‌طول می‌انجامد، دانش آموزان به مرمت و بازسازی بیش از ۱۳۰ مدرسه می‌پردازند.
وی اظهار کرد: جهاد تنها جنگ در میدان نیست، بلکه تعمیر، مرمت و بهسازی مدارس که به نوعی در افزایش تعلیم و تربیت فرزندان این جامعه کمک می‌کند نیز جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان افزود: این طرح با همکاری بسیج سازندگی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس و نیز آموزش و پرورش در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.
جعفری بیان کرد: طرح‌های هجرت علاوه بر جهت بخشی به اوقات فراغت جوانان، نگاه ویژه‌ای نیز به فعالیت‌های سازندگی و عمرانی در عرصه‌های مختلف داشته است، به طوری که دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در اردوهای هجرت با مشارکت در عرصه‌های عمرانی و خدمات رسانی علاوه بر اثر بخشی در جامعه، اوقات فراغت خود را نیز به نحو مطلوب سپری می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار