خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با کارآفرین سرکانی؛

برداشت سالانه 60 کیلو عسل از هر کندو توسط زنبوردار سرکانی

بسیجی کارآفرین سرکانی با اشاره به تولید 50 کیلو عسل از هر کندو طی سال گذشته گفت: امسال نیز بیش از 60 کیلو عسل از هر کندو برداشت کرده‌ام.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۶۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
برداشت سالانه 60 کیلو عسل از هر کندو توسط زنبوردار سرکانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، یکی از زنبورداران جوان و نمونه استان همدان از شهر سرکان در راستای تحقق شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توانسته است با دریافت 10 میلیون تسهیلات از بسیج سازندگی برای خود و خانواده‌اش 30 تا 40 میلیون تومان کسب درآمد کند.

این بسیجی کارآفرین سرکانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه توانسته به صورت غیر مستقیم نیز برای چند نفر اشتغالزایی کند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی با کمترین هزینه بهترین بهره برداری را انجام دهیم.

علی اسکندری با اشاره به ورودش به عرصه پرورش زنبور گفت: ما می‌توانیم با داشتن زنبور های بومی و رسیدگی به آنها بیشتر از زنبور های خارجی، برداشت عسل داشته باشیم.

وی افزود: در کنار پرورش زنبور برای برداشت عسل خوب، کلاس های آموزشی زنبورداری با همکاری حوزه شهید مطهری سرکان در مسجد امام حسین(ع) شهرک آریکان برای افراد برگزار می‌کند.

این پرورش دهنده زنبور رمز موفقیت خود را در مطالعه بسیار و پشتکار در کارهای عملی و اعتقادات معنوی و ایمان به خداوند دانست تصریح کرد: برای برکت در کار همیشه با وضو و صلوات وارد کار می‌شوم.

وی با اشاره به تولید 50 کیلو عسل از هر کندو طی سال گذشته خاطرنشان کرد: امسال نیز بیش از 60 کیلو عسل از هر کندو برداشت کرده‌ام.

برداشت سالانه 60 کیلو عسل از هر کندو توسط زنبوردار سرکانی 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار