توقیف وکشف محموله قاچاق توسط بسیجیان قائم شهری

به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت امام رضا(ع)سپاه قائم شهر یک محموله ی قاچاق ازکولراسپلیت ومشروبات الکلی، توسط گشت وایست بازرسی بسیج کشف توقیف شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۲۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم­شهر در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق وحمایت از تولید داخل واقتصاد مقاومتی یک محموله کالای قاچاق از جنس کولراوجنرال به تعداد8دستگاه توسط ایست بازرسی بسیج در ورودی شهر ارطه توقیف وبه مراجع قضایی انتظامی جهت ادامه رسیدگی ارجاع داده شد.

ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه قائم شهر در این خصوص گفت : بسیج باید در همه میادین حاضر در صحنه ومیدان دار باشدواین خصلت ،یکی از بارزترین رمز موفقیتهای نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب ،خصوصاً دوران دفاع مقدس تاکنون می باشد.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود : بسیجیان شهرستان قائم شهر نشان دادندکه مرد میدان نبرد هستند ومصداق آن حضور به موقع در بحرانهای پیش آمده در شهرستان مانند طوفان سال گذشته ،آتش سوزی جنگلهادرچند هفته اخیر روستای تلوک،کمک به محرومین در قالب ساخت خانه محروم ،تهیه سبدهای کالایی و...می باشد.

وی ادامه داد : بسیجیان شهرستان قائم شهربا برگزاری گشتهای عملیاتی،ایستهای بازرسی به صورت مستمر وگزینشی در حوزه استحفاظی خود،با هماهنگی وهمکاری نهادهای مربوطه شهرستان نقش مهم واثر گذاری در ایجاد امنیت وآرامش شهرستان دارندکه کشفیاتی چون مشروبات الکلی،مواد مخدر نیز در پرونده عملکرد بسیجیان قائم شهر ثبت شده است.

این مسئول ضمن اشاره به توقیف 8دستگاه کولر قاچاق در قالب یک وانت باری توسط ایست بازرسی بسیج توضیح داد : این کالای قاچاق از مرزهای غربی کشور وارد و با عبور از مبادی بازرسی متعدد نیروهای انتظامی ونظامی طول مسیر به این شهرستان برای توزیع وفروش انتقال داده شده بود که به دام تورهای ایست بازرسی بسیجیان ولایت مدار وپرتلاش شهر ارطه افتاد وتوقیف شد وهمچنین به تعداد37 بطری یک ونیم لیتری مشروبات الکلی نیز در این تور کشف که جهت روند رسیدگی، به مراجع زیربط تحویل داده شد.

ابراهیم یعقوبی در پایان با تقدیر ازهمه بسیجیان که در امر ایجاد امنیت وآرامش شهروندان قائم شهری کوشش وهمت بی شائبه دارندخصوصاًاز بسیجیان حوزه حضرت امام رضا(ع)این شهرستان خاطر نشان کرد: جهت اتکاء به اقتصاد درون وحمایت از تولید داخل نیاز متعالی به همکاری مسئولین مربوطه می باشد که کمک شایانی به استقلال وعزت این انقلاب و نظام اسلامی خواهد کرد واز خداوند مسئلت داریم که همه ما را در مسیر نورانی امام وشهدا،ثابت قدم بگرداند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها