خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

200 خودرو وانت به مددجویان روستایی و مناطق محروم واگذار شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به امضای تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد، شرکت خودروسازی زامیاد و صندوق کارآفرینی امید درباره واگذاری خودرو وانت به مددجویان تحت حمایت، گفت: طبق این تفاهم نامه سهمیه استان 200 خودرو است که 69 خودرو تحویل و بقیه تا پایان شهریور به مددجویان واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۹۲۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامحسین پورمنافی تخفیف هفت درصدی قیمت نهایی خودرو و پیش بینی 10درصد آورده مددجو در قالب وام قرض الحسنه را از شرایط واگذاری این خودروها اعلام کرد و افزود: صندوق کارآفرینی امید 90 درصد قیمت این خودروها را در قالب تسهیلات 30 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد به مددجویان پرداخت می کند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این خودروها 33 میلیون و 600 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید این خودروها را به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با تسهیلات قرض‌الحسنه می‌دهد که بازپرداخت آن در اقساط 60 ماهه و پس از چهار ماه تنفس خواهد بود.

پورمنافی با اعلام اینکه با تحویل کامل این خودروها برای 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اشتغالزایی و درآمد پایدار ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: این خودروها فقط برای مناطق روستایی و محروم در نظر گرفته شده است و مددجویان به تدریج با توانمند شدن از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج خواهند شد.

وی رویکرد کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از طریق اجرای طرح های اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال عنوان کرد و افزود: يكي از اهداف اساسی کمیته امداد ايجاد اشتغال پايدار و هدايت مددجويان به سمت خودکفائی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها