با همت بسیج کارمندان سپاه سلمان برگزارشد

برگزاری نشست شورای امر به‌معروف با محوریت حجاب در زاهدان

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج کارمندان سپاه سلمان استان، صبح امروز با محوریت عفاف و حجاب در اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۵۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج کارمندان سپاه سلمان استان،  با محوریت عفاف و حجاب در اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این نشست بیان کرد: توجه به عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از مهمترین و ضروری‌ترین معروف‌ها، اهمیت بسیاری داشته و مقابله با بدحجابی، مقابله با منکر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: حجاب محدود به اسلام نیست، بلکه در سایر ادیان و مکاتب که برخاسته از فطرت باشد و نه بر اساس لذت، به پوشش و رعایت حجاب توصیه شده است.
وی افزود: منکرات و معروفات اولویت‌دار باید در سطح ادارات و در بین کارمندان اجرایی شود، هر سازمان برنامه‌ای برای ترویج حجاب داشته باشد و آن برنامه را پیگیری کند تا در محیط کار، این معروف الهی حاکم باشد.
سرهنگ پاسدار مسعود پناهی، مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان نیز در این نشست، بیان کرد: در راستای اجرایی شدن فرهنگ دینی و نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، ویژه برنامه‌های متفاوتی اجرا شده است.
مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان افزود: شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج ادارات از ۳ سال گذشته فعالیت خود را آغاز و امروزه این شورا در ۹ شهرستان راه اندازی و در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت دارند.
ارسال نظرات