خبرهای داغ:
اجتماع بزرگ مردمی صیانت ازحریم خانواده با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) واقع در بخش سرفیروزآباد برگزارگردید.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۴۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازناحیه عشایری، در  آستانه روز عفاف و حجاب و همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده با عنوان مردان غیور،زنان عفیف، خانواده متعالی با حضور جمع کثیری ازخواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) واقع در بخش سرفیروزآبادبرگزار گردید.
 
 
امیری فرمانده حوزه خواهران حضرت فاطمه (س) در این مراسم نقش مادر را محوری برای آسایش و آرامش در حریم خانواده خواند و از ایشان به عنوان مهم ترین عنصر در رشد و نمو و تربیت اسلامی و شکل گیری شخصیت فرزندان یاد کرد.

 

امیری خاطرنشان کرد: در دنیای کنونی واژه ی مادر به وفور یافت شنیده می شود اما در دید جهان غرب، که مدعی سردمداری آزادی های فردی و اجتماعی نیز  هستند، به زنان به چشم ابزاری برای نیروی کار نگاهشده و تشکیل خانواده و تربیت فرزند نزد آنان جایگاهی ندارد و این نقش به درستی ایفا نمی شود؛ در حالیکه در نگاه اسلام خانواده در عین آنکه کوچکترین واحد در جامعه است مهمترین و اساسی ترین واحد شمرده میشود و تنها در جامعه اسلامی ماست که به مقام مادری بیشترین ارزش و بها داده شده است، مادر خود را بیش از هرفردی در برابر خانواده و فرزندان خود را مسئول می داند و حاضر است سخت ترین مشکلات را برای حفظ کیان خانواده و سلامت اعتقادی، روحی و جسمی آنان به جان بخرد. اوست که در خانواده ای فضایی صمیمی ایجاد میکند تا فرزندان بتوانند در محیطی امن و آرام  رشد یابند به راحتی و صادقانه مشکلات خود را مطرح کرده و با هدایت مادر برطرف شود و علاوه بر  تامین سلامت معنوی و جسمی فرزند، سلامت اجتماع را نیز تضمین می کند و مانع بسیاری ناهنجاری ها در جامعه می شود.

 
 
ایشان در ادامه افزود: که دشمنان نظام جمهوری اسلامی مدت هاست که متوجه نقش اساسی مادران شده و بیشترین سیاست گذاری ها و سرمایه گذاری را در جهت نابود کردن نظام خانواده و در راس آن نقش مادر را داشته اند. ازین رو بانوانباید با تمسک به شیوه ی ائمه ی اطهار و الگو پذیری از زندگانی حضرت زهرا(س) به بهترین شکل در راه تقویت و حفظ نظام خانواده و ایفای نقش همسرداری و مادری  قدم نهاده و در تربیت نسلی خدا جو کوشش نمایند.
ارسال نظرات