مراسم راهپیمایی و اجتماع صیانت از حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب درشهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۳۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ شهر سامان نیز همراه با خیل عظیم مردم ، با حضور اقشار مختلف مردمی، نهادها، سازمانها و نیروهای نظامی و انتظامی در حمایت از حجاب برتر و پوشش متناسب با فرهنگ ناب ایرانی اسلامی راهپیمایی با شکوهی را برگزار کردند.

شهروندان سامانی كه از صبح زود در محل سه راه هتل گلها تجمع كرده بودند، به همراه دسته های جمعیتی بزرگ و با شعارهای کوبنده بار دیگر صحنه ای از ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام ) ، به خصوص اسوه حجاب یعنی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) در معرض نمایش قرار دادند و مسافت بین هتل گلها تا پل زمان خان را پیاده طی نمودند.

در این مراسم روحانی و معنوی؛ حجت الاسلام اسماعیلی ، بواسطه حضور پرشور مردم،‌ سخنانی را در رابطه با حجاب و عفاف برای مردم بیان داشت.

وی افزود: معلوم است كه زن، آن بخش زیباى آفرینش بشر است. این بخش زیبا به طور طبیعى با اندكى در پرده بودن همراه است؛ این خاصیت این بخش زیبا و لطیف وجود انسانى است. این پرده را دریدن و آنچه را كه باید با نظم و قانون پیگیرى شود آن نیاز غریزى انسانى، چه در زن و چه در مرد بى ‏قانون و بى‏ نظم در جامعه رواج دادن، بزرگترین خیانتى است كه در درجه‏ ى اول به زن و در درجه‏ ى بعد به همه‏ ى بشریت اعم از؛ زن و مرد انجام گرفته و این كار را سیاستهاى غربى كرده‏ اند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: البته اولین ضرر و بزرگترین ضرر را هم خودشان برده ‏اند. الان مسأله‏ ى همجنس‏گرائى در دنیاى غرب یكى از ابتلائات است. البته به رو نمى‏ آورند؛ اما حقیقت قضیه این است كه امروز براى اندیشمندان و آنها یكى از دردهاى بزرگ و غیرقابل علاج شده است؛ چاره‏ اى هم ندارند.

وی ادامه داد: آنطور حركت كردن، آنطور ادبیاتِ پرده‏ درانه و عریان در زمینه‏ ى مسائل جنسى و ارتباط زن و مرد را به میان آوردن، آنطور جنس زن را یعنى همان بخش زیبا و لطیف و مستور و در پرده‏ ى وجود بشر را براى شغل، براى تبلیغات، براى كار، به میدان كشاندن، از لبخند او، از زیبائى‏ هاى او، از جسم او، از چهره‏ ى او براى ترویج فلان جنس بى‏ ارزش و پست، براى به دست آوردن پول استفاده كردن، این چیزها را هم دنبال خودش دارد؛ طبیعى است.

اسماعیلی گفت: این كارها را دنیاى غرب كرده، این كارها را سیاستهاى غربى كرده ‏اند؛ مربوط به ادیان هم نیست، مربوط به مسیحیت و یهودیت هم نیست؛ مربوط به سیاستهاى جدیدى است كه از حدود صد و پنجاه سال پیش در دنیا رایج شده است.

وی، در پایان از همه اقشار مختلف مردم به واسطه حضور پر شور در این مراسم تشکر کرد.

ارسال نظرات