خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مجتمع فرهنگی این اداره کل در شاهرود نیازمند همراهی مسئولان شهرستانی و به‌خصوص مدیریت شهری و شهرداری است.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۲۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری در حاشیه بازدید فرماندار و شهردار شاهرود از مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود، ضمن اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه در فاز نخست اداری، بیان کرد: امروز تنها اخذ ماده ۱۰۰ از شهرداری، تعیین خلافی و مراحل اداری آن برای اتمام این پروژه باقی‌مانده تا بتوانیم شاهد اتصال برق، گاز، آب و ... در این ساختمان باشیم.

وی افزود: سال‌های سال از ساخت این پروژه در شاهرود می‌گذرد اما بعضاً در مراحلی همراهی مسئولان در حد انتظار نبود، اما خوشبختانه با رویکرد مجموعه فرمانداری و شهرداری شاهرود در سال‌های اخیر، شاهد تحولات خوبی در راستای تکمیل این پروژه عظیم هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان پروژه این اداره کل را در راستای منافع شهر و استان دانست و بیان کرد: این پروژه با داشتن سالن سینما، آمفی‌تئاتر، جلسات، مجتمع فرهنگی و ... می‌تواند تحولی را در راستای توسعه شاهرود و استان به همراه آورد.

سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود نیز در این بازدید بر رفع مشکلات زیرساختی این مجموعه تأکید کرد و گفت: تمام اهتمام مسئولان دولتی در شهرستان نسبت به رفع مشکلات این مجتمع خواهد بود.

مجتمع فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در سه فاز اداری ویژه استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی، آمفی‌تئاتر، سالن جلسات، معاونت‌ها، سوئیت و ... و فاز دوم و سوم آن مجتمع تجاری اداری دارای رستوران، دفاتر کار، کافی شاپ، پارکینگ و ... خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها