مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از نصب چندین المان در میادین سطح شهر خبر داد
کد خبر: ۸۸۸۶۸۲۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هه‌تاو فریدونی گفت : المان‌های شهری نمادی ازهویت و اصالت یک شهر و معرف تاریخ و پیشینه آن شهر هستند.
 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج افزود: نصب المان‌های شهری در ساماندهی، معنابخشی و تلطیف منظر شهری نقش بسزایی دارد.

 

وی گفت: این سازمان با هدف زیباسازی و تلطیف منظر شهری در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اقدام به ساخت و نصب المان‌های موضوعی کرده است که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار دارد.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج در ادامه از نصب چندین المان در میادین سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان کردستان بعنوان قطب اصلی تولیدکننده توت‌فرنگی است بنابراین یکی از این المان‌های ساخته شده، المان توت‌فرنگی است که در میدان جهاد  سنندج نصب شد.

 

 فریدونی نصب المان توپ گل در سه راه جام‌جم، المان زنبور و کندوی زنبور عسل در انتهای شهرک کشاورز، کالسکه گل در بلوار امام شافعی، گل بابونه در دلتای فضای سبز واقع جنب هتل شادی را از مهم‌ترین این المان‌های نصب شده در سطح شهر سنندج نام برد.

 

وی افزود: وجود المان‌های شاخص در هر شهر علاوه بر زیبایی مبلمان شهری موجب کیفیت فضا می‌شود و امیدوارم نصب این المان‌ها در سطح شهر مورد قبول و رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات