خبرهای داغ:
با حضور مردم شهیدپرور؛

پیکر مطهر پدر شهید سید کمال موسوی‌شالی تشییع شد

پیکر مطهر حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی‌شالی پدر گرانقدر شهید سید کمال موسوی و فرزند برومند مرحوم آیت‌الله سید حسن موسوی شالی تشییع شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۰۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی‌شالی پدر گرانقدر شهید سید کمال موسوی‌شالی و فرزند برومند مرحوم آیت‌الله سید حسن موسوی‌شالی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این پدر بزرگوار بعد از اقامه نماز از مصلای نماز جمعه شهر تاکستان به سمت حوزه علمیه با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
همچنین در مراسم دیگری، پیکر مطهر این پدر شهید بزرگوار از گلزار شهدای تاکستان به سمت گلزار شهدای شال تشییع شد و طی مسیر مراسم سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی در شان اهل‌بیت‌(ع) و شهدا برگزار گردید و مدعوین با ذکر «یا حسین یا حسین» و «یا زهرا یا زهرا» این پیکر را مشایعت کردند.
در این مراسم حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی‌شالی برادر مرحوم سید جواد موسوی‌شالی ضمن تقدیر از حضور شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع، مطالبی از ویژگی‌های اخلاقی مرحوم سید جواد موسوی‌شالی بیان کرد.
موسوی‌شالی گفت: پدر شهید سید کمال موسوی‌شالی خدمات ارزشمندی را در مسیر انقلاب ارایه کرده که تاسیس حوزه علمیه تاکستان و اجرای فعالیت‌های تبلیغی دین اسلام از جمله آنهاست.
وی افزود: مرحوم سید جواد موسوی‌شالی از یاران صدیق نظام و انقلاب و یار و یاور همیشگی مرحوم آیت‌الله موسوی‌شالی بودند.
پیکر مطهر پدر شهید سید کمال موسوی‌شالی بعد از اقامه نماز میت در گلزار شهدای شال به خاک سپرده شد.
گفتنی است: در این مراسم، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر تاکستان، نمایندگان مردم شهرستان تاکستان و بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار