جانشین فرمانده سپاه چابهار:

حجاب پوشش کامل زن و چادر نماد برتر حجاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه چابهار گفت: چادر نماد حجاب است و عفاف ، حیا و تقوای درونی مقوله استمرار و ماندگاری حجاب می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۹۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، ​سرهنگ پاسدارعباس بهادر در مراسم حجاب و عفاف که با حضور ائمه جماعت تشیع و تسنن چابهار و بانوان برگزار شد، اظهار کرد: خانواده ها در شکل گیری عفاف و حجاب در جامعه نقش به سزایی دارند و می توانند این موضوع مهم واجب را به فرزندان آموزش دهند تا در رشد شخصیت روحی و اخلاق فرزندان تاثیر گذارباشد.

وی افزود: برنامه‌های ماهواره‌ای که با هدف خاصی پخش می‌شود، پیوندهای خانوادگی را سست کرده است و منجر به بالا رفتن درگیری‌ها، اختلافات خانوادگی و همچنین میزان طلاق در اجتماع شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران چابهار بیان کرد: در سریال‌های ماهواره مسائلی مانند خیانت به همسر و ارتباط آزاد و بدون کنترل با نامحرمان بسیار دیده می‌شود، که مشاهده این تصاویر متأسفانه تأثیرات مخربی به بینندگان القا می‌کند.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های ماهواره‌ای مفاهیم ارزشی کمرنگ می‌شود و طوری به بیننده القا می‌کنند که خیانت به همسر، ارتباط با نامحرم، بی حجابی و بی بند و باری مفاهیم غیر ارزشی نیستند.

سرهنگ عباس بهادر عنوان کرد: هزینه راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای بسیار بالا است، با این حال مشاهده می‌شود که تعداد این شبکه‌ها آن هم به زبان فارسی و به صورت رایگان، هر سال در حال افزایش است.

​امام جمعه موقت مسجد امام حسین (ع) چابهار تشریح کرد: دشمنان اسلام، با حیله و نیرنگ در تلاشند تا با ترویج بی حجابی، اصول اسلام و اعتقادات مردم را بی اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده و جامعه را به سستی بکشانند از اینرو نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه باعث تحکیم بنیان خانواده ها می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی افزود: دشمن با مساله عفاف و حجاب در حال مبارزه آشکار است و هر کس در راستای تضعیف ارزش های جامعه گام بردارد در زمین دشمن بازی کرده است.
وی عنوان کرد: حجاب و عفاف را باید هم مردان و هم زنان رعایت کنند، همه باید قوانین اسلام را در زمینه های مختلف رعایت کنیم چرا که این قوانین به نفع همه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار