بوشهر-فرمانده انتظامی شهرستان دیّر گفت:اصحاب رسانه حلقه اتصال مردم و مسوولین هستند و به عنوان منتقدانی منصف هر کجا که دست به قلم شدند تکامل و پویایی آن مجموعه را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۶۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، سرهنگ فرهاد آراوند در نشست شورای اداری شهرستان دیّر اظهار داشت:رویکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در اولویت اول به حمایت از مرزبانان واقعی که همان مرزنشینیان هستند توجه ویژه دارد چرا که سیاست نظام مقدس ما نیز بر این محور پایبند است که به هر طریق ممکن مرزنشینان حمایت شوند.

وی نیروی انتظامی را پلیس اجتماعی خواند و افزود:رویکرد دوم ما جلب مشارکت مردم درتأمین امنیت جامعه است که یکی از طرح هایی که در این راستا در حال اجرا می باشد طرح امنیت محله محور است که با همکاری خود مردم انجام می شود.

فرماندهی انتظامی شهرستان دیّر عنوان کرد:شهرستان دیّر از لحاظ امنیت جزو شهرستان هایی است که در رتبه اول یا دوم استان قرار دارد و این کاهش وقوع جرائم ماحصل بنیه اعتقادیو مذهبی مردمان شریف این خطه و از طرفی حضور پر برکت مراجع دینی ، ائمه جمعه و جماعات و ناصحان و دلسوزان صدیق این نظام مقدس است.

وی اضافه کرد:هدف ما ادامه دادن نقاط قوت گذشته و اگر نقاط ضعفی نیز وجود داشته آنها را به نقطه قوت خود تبدیل کنیم.

آراوند گفت:مردم از حیات تا ممات با نیروی انتظامی مرتبط هستند و ما نسبت به انتقادات و تذکرات سازنده گوش شنوا داریم.

وی تصریح کرد:اصحاب رسانه حلقه اتصال مردم و مسوولین هستند و به عنوان منتقدانی منصف هر کجا که دست به قلم شدند تکامل و پویایی آن مجموعه را به همراه دارد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات