خبرهای داغ:

مراسم تشییع پیکر ۲۰ شهید گمنام از میدان بسیج کاشان با استقبال پرشور مسئولان و شهروندان کاشانی برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر ۲۰ شهید گمنام از میدان بسیج کاشان با استقبال پرشور مسئولان و شهروندان کاشانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۵۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان:، از زمانی که خبر حضور شهدا در کاشان به گوش همگان رسید عطر شهادت و شور و شوق رسیدن به آن در دل هر کاشانی جوانه زده است و مردم برای حضور در مراسم تشییع و بدرقه شهدا سر از پا نمی‌شناختند.

زمان موعود فرا رسید و پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگسال منتظر و چشم به راه شهدا بودند شهدایی که تا پای جان در مقابل استبداد ایستادگی کردند و آخرین قطره خون خود را در راه اسلام و نظام اسلامی نثار کردند.

حمیدرضا مومنیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در کاشان : امروز بار دیگر عطر شهدا در شهرستان کاشان پیچیده و با استقبال خوب مردم مواجه شدیم در حالی که این افراد یادگاران دفاع مقدس هستند و هرگاه در هر شهری حضور پیدا کنند خاطرات دفاع مقدس در آن شهر را زنده می‌کنند.

فرماندار کاشان با بیان اینکه شهدا دلاوری‌های رزمندگان اسلام را زنده می‌کنند خاطرنشان کرد: شهدا جان تازه‌ای به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌بخشد و خوشحال هستیم این شهدا در کاشان حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین احمدی نیز اظهار داشت: شور و هیجانی که امروز در شهرستان کاشان وجود دارد به برکت حضور شهدای گمنام است و شهدا همه کاره هستند زیرا عزت، افتخار و تمامیت ارضی مدیون شهدا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستم، افزود: امروز پیام شهید آن است که تنها راه نجات و سعادت حرکت در مسیر ولایت و امامت است و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد زیرا شهدا حماسه آفرین هستند و شهیدان زنده هستند و استقبال شهدا از آنان گواه این مطلب است.

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی : شهدا و سر زدن ناگهانی آنان به ما پیام‌هایی دارد و به ما یادآوری می‌کند برای به دست آوردن نظام اسلام و استقرار نظام اسلامی چه خون‌ها ریخته شده و چه زحمت‌هایی کشیده است و لذا اگر سختی است باید تحمل کرد و فشار مشکلات باعث نشود رابطه با رهبری ضعیف شود و همه حرف شهدا آن است که در مسیر رهبری حرکت کنیم.

علی هاشمی طاهری نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که پیکر مطهر شهدا به شهرها می آید یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و از خود گذشتگی‌های ملت ایران است که خانواده‌ها با نثار خون جوانان خود اسلام و قرآن باقی بماند.

عضو شورای شهر کاشان افزود: برای همه باید اینگونه باشد که این انقلاب را رایگان به دست نیاوردیم و با ادامه دادن راه شهدا اسلام را یاری کرده و نظام جمهوری اسلامی را به انقلاب اسلامی امام زمان (عج) متصل شود.

حسین حیدریان نیز اظهار داشت: انقلاب و کشور ما مدیون شهدای ما هستند و امروز کاشان یک روز تاریخی را در خود ثبت می‌کند زیرا شهدا با حضور خود نسیم ایثار و شهادت و از خود گذشتگی در شهر پراکنده می‌کنند و رفاقت را در شهر توسعه می‌دهند.

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه پیام شهدا استقامت و ایستادگی است، افزود: امیدواریم مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا را مردم کشور درک کرده و خط مشی رهبر انقلاب اسلامی در مورد مبارزه با کفر و اقتصاد در پیش بگیریم.

به گزارش خبرگزاری بسیج پس از پایان این مراسم، مراسم وداع با شهدای گمنام ساعت 10:30 شامگاه جمعه در پارک نرجس ابتدای خیابان آیت‌الله سعیدی کاشان با حضور عاشقان شهید و شهادت برگزار شد.

ارسال نظرات