مسئول روابط عمومی سپاه مرکز مازندران در گفتگو با بسیج:
مسئول روابط عمومی سپاه ساری: بزرگترین گردهمایی بانوان مرکز مازندران در حمایت از حجاب و عفاف فردا یکشنبه در ساری برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۴۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری در گفتگو با بسیج گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف بانوان محجبه مازندران در سراسر استان اعم از نقاط شهری و روستایی اقدام بر پایی مراسم، گردهمایی و راهپیمایی کردند.
سرهنگ پاسدار مرادی  اظهار داشت: بانوان شهر ها و روستاهای مازندران،  چهارشنبه 21 تیر ماه همزمان با روز حجاب و عفاف همچون مردم و بانوان سراسر کشور، برنامه های ویژه ای از جمله راهپیمایی در حمایت از این فریضه  را برگزار کردند.
این مسئول در سپاه ساری یادآور شد: به لحاظ اهمیت خاص مقوله حجاب و عفاف و رعایت حال مردم به سبب بارندگی روز چهارشنبه،  برنامه راهپیمایی بانوان در مسئله یاد شده به روز یکشنبه 25 تیرماه موکول شد.
وی افزود: حضور گسترده و با شکوه بانوان مرکز مازندران در مراسم فردا قطعا نشانه بلوغ فکری مردم مرکز استان در اهمیت حفظ حجاب و رعایت مقوله عفاف در جامعه است تا از این طریق به تعداد معدودی از افراد بد حجاب که ناخود آگاه نسبت به رعایت موازین الهی غفلت دارند هشدار دهند.
 
سید حسینعلی تقوی- خبرگزاری بسیج مازندران/
 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها