مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خلیل‌آباد گفت: بالغ‌بر 2 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی به بانوان واجد شرایط در سال 95 پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۸۸۶۷۴۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
مریم اکبریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار داشت: عفاف و حجاب مختص بانوان نیست بلکه در بسیاری از موارد باید آقایان نیز در امر رعایت‌های لازم را داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر عدم غفلت در تلاش برای حفظ حجاب و تقویت عفاف در این شهرستان، خاطرنشان کرد: همایش ملی صیانت از حریم خانواده نیز برنامه‌ای تأثیرگذار بود که مختص هفته عفاف و حجاب در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه خلیل‌آباد در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف این همایش تکریم و تجلیل از حجاب بانوان در سطح شهرستان بود و اینکه بانوان بدانند تا چه اندازه حجاب آنان مهم، ضروری و قابل‌تقدیر است.

وی بابیان اینکه اشتغال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۹۶ در کشور، استان و شهرستان است، اذعان کرد: بانوان زیادی برای اشتغال به مراکز بسیج در سطح شهرستان مراجعه می‌کنند.

اکبریان با تأکید بر اینکه این بانوان نیازمند پشتیبانی برای اشتغال هستند ولی متأسفانه پشتیبانی در این خصوص نیست، عنوان کرد: بانوانی هستند که در منازل خود به تولید محصولات خانگی نظیر رب گوجه فرهنگی، رشته آش، آبغوره و… که کیفیت آن به‌مراتب از محصولات کارخانه‌ای بهتر است مشغول‌اند ولی نیازمند حمایت هستند.

وی راه‌اندازی بازارچه فروش محصولات تولیدی صاحبان مشاغل خانگی مخصوصاً بانوان را در شهرستان ضروری دانست و تأکید کرد: راه‌اندازی این بازارچه می‌تواند تأثیر بسزایی در رونق اقتصاد و معیشت بانوان داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: بانوان سرپرست خانواری هستند که با مشکلات فراوانی در خانه‌های خود محصولاتی را تولید می‌کنند و چشم امید آن‌ها به فروش این محصولات تولیدی است.

وی در پایان بابیان اینکه بسیج سازندگی درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی به بانوان واجد شرایط در سال ۹۵ پرداخت‌شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها