مسئول بسیج جامعه زنان سپاه مراغه:

بدحجابی زمینه ساز برهنگى فرهنگی در جامعه است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه مراغه با اشاره به نقش حجاب و عفاف در ترویج فرهنگ اسلامی در خانواده ها گفت: کشف حجاب، زمینه ساز برهنگى فرهنگی و ترویج بى بند و بارى در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۲۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

سولماز فاخری اقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج افزود: حجاب برای بانوان به عنوان ارزشی اسلامی و گرانبها بوده که هم با مسائل فطری خلقت بشری سازگاری داشته وهم امنیت و آرامش روانی و اجتماعی آنان را تامین می کند.

وی بی حجابی را سبب ایجاد هیجان‏‌هاى مستمر عصبى و حتّى بیمارى‌‏هاى روانى دانست و ادامه داد: ثمره بد حجابی، سستى پیوند خانواده‌‏ها و نزول ارزش واقعی شخصیت زن در خانواده و جامعه است.

وی با اشاره به فرمایشات مولای متقیان حضرت علی(ع) در خصوص جایگاه والای زن و حجاب در اسلام بیان کرد: گل تا زمانی كه در پوششی چون كاسبرگ است از انظار رهگذران مستور بوده و از دستبرد گل چینان و دیگر حوادث نیز محفوظ می‌ماند.

وی برای پاسخ به دشمنان حجاب، که می‌گویند بی‌حجابی فساد اخلاقی را به دنبال ندارد؛ گفت: حرفشان یا از روی غرض و مرض است یا از روی جهالت و سفاهت، چرا که برداشتن حجاب، مقدّمه‌ ای برای برهنگى، آزادى جنسى و بى بند و بارى كه مشكلات و مفاسد موجود در جوامع ناشى از آن بوده و در عصر و زمان ما بر كسى پوشیده نیست.

دبیر همایش حجاب و عفاف شهرستان مراغه عفت و پاک دامنی را نقطه مقابل‏ شكم پرستى و شهوت پرستى‏ دانست، گفت: عفت نمودهاى گوناگونى از جمله عفت در نگاه، عفت در گفتار، عفت در شهوت داشته است.

فاخری اقدم افزود: ممکن است کسى حجاب مناسب داشته باشد ولى عفت در نگاه، سخن گفتن و یا امور جنسى نداشته باشد که این خود نمونه حجاب بدون عفت است.

وی در جواب سوال بی تفاوتی مردم در مقابل به حجابی هم گفت: وجود بی تفاوتی و خنثی بودن در برابر برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، بزرگترین و خطرناک ترین مشکل در جامعه اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار