جرم ترور شهدای عزیز ما به هیچ وجهه قابل محاسبه و قابل جبران نیست / با مهجور کردن شایستگان و بهاء دادن به مفسدان و منحرفان شاهد رکود و جمود و عقب ماندگی و تضعیف حکومت و نظام خواهیم بود .
کد خبر: ۸۸۸۶۶۱۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
خبرگزاری بسیج؛امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز این هفته اظهار داشت:
جرم ترور شهدای عزیز ما  به هیچ وجهه قابل محاسبه و  قابل جبران نیست /
 با مهجور کردن شایستگان و بهاء دادن به مفسدان و منحرفان شاهد رکود و جمود و عقب ماندگی و تضعیف حکومت و نظام خواهیم بود .


 حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه دوم  نماز جمعه این شهرستان سالروز بهزیستی و تامین اجتماعی را گرامی داشته و از تلاش خوب عزیزان این عرصه  تقدیر  وتشکر کرد.
  وی افزود: با شرایط سخت در  شهرستانمان و نبود اعتبار ،امکانات  و نیرو،  داشتن  حدود 3000 معلول و کم توان واقعا کار دشواری است.    اینها اکثراً از خانوادهای شریف و ارزشمندی هستند که در شرایط سخت، زندگی نورانی و مفیدی دارند ، توفیقاتی را کسب می کنند که انسانهای سالم جسمانی نمی توانند بدست آورند. 
 
حجت الاسلام اسماعیلی  همچنین خاطر نشان کرد:بیست و شش تیر سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی می باشد امام راحل می فرماید: اگر شورای نگهبان را حفظ نکنید سرنوشت شما سرنوشت زمان مشروطه خواهد شد که کسانی نفوذ کردند که بدون ذره ای اعتقاد به دین و به آخرت ، نهضت را از مسیر منحرف کردند.  مقام معظم رهبری  نیز فرمودند: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی است ماندگاری اسلامیت نظام با شورای نگهبان امکان پذیراست.

  امام جمعه  قرچک تشریح کرد: حراست از حقوق ملت ، حقوق دنیایی ، دینی  و آخرتی با شورای نگهبان است، لذا شاکله این شورا باید سلامت و قداست خود را حفظ کند . صد در صد تابع ولی فقیه باشد  و ذره ای از حقوق دین و دنیای ملت و نظام اسلامی کوتاهی نکند. 
 رئیس شورای فرهنگ عمومی قرچک ضمن تشکر از اعضای دفتر نظارت شهرستان  بیان داشت : همه ما با تمام توان باید از عزت و استقلالمان دفاع کنیم، از اسلامیت نظام دفاع کنیم ،از عامل اصلی اجرایی شدن اسلام در حکومت اسلامی یعنی ولایت مطلقه فقیه حمایت کنیم. 

وی با بیان اینکه   ما هیچ اعتقاد و توجهی به دروغ پردازیها و  ادعاهای  پوچ و توصیه های بی اساس دیگران نداریم و  انتقادات ما جز نهی از منکر نیست  ،تصریح کرد: ما تند رو و بهانه جو نیستیم  و به هیج وجه ذلت را نمی پذیریم. 
امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ما ذره ای اعتقاد به حامیان و  قاتلان 17 هزار عزیز و انسان الهی نداریم و جرم ترور شهدای عزیز ما قابل محاسبه نیست و قابل جبران هم نیست ، لذا ما مخالف باج دهی به دشمن هستیم نه مخالف تعامل با دنیا.  
رئیس ستاد احیای امربه معروف قرچک  اذعان داشت: ما  مدل مدیریتی اشرافی و سلطنتی و استکباری را قبول نداریم . لذا حضرت آقا فرمودند: صاحبان تفکر اشرافی و حامیان حقوق نجومی لیاقت مسئولیت را ندارند .   همه بیچارگیهای ما بخاطر دوری از خداست ، بی تقوایی است ، بی اعتقادی است ، با مهجور کردن شایستگان و بهاء دادن به مفسدان و منحرفان شاهد رکود و جمود و عقب ماندگی و تضعیف حکومت و نظام خواهیم بود .
خبرنگار: فاطمه خانی
ارسال نظرات