خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم وجود اتحاد و انسجام در جامعه اسلامی گفت: مصالح کشور و نظام اسلامی نباید فدای برخی جناح بندی و گروه بندی های سیاسی در کشور شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۱۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: افشای برخی استاد و اسرار کشور برای تامین برخی مطامع جناحی، موجب آسیب رسیدن به مصالح عمومی و کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: عمل به اهداف و آرمان های امام راحل و سیاست های ترسیمی رهبر معظم انقلاب با اتحاد و انسجام ملی، موجب شکست تحلیل ها و توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نقش ولایتمداری و تبعیت از مرجعیت در پیروز های اخیر مردم عراق و سوریه در برابر تروریست های تکفیری و داعش اضافه کرد: اگر امروز شاهد موفقیت های این ملت ها در برابر توطئه های نظام سلطه و مزدوران تکفیری آنان هستیم، همه به برکت تبعیت مردم از مرجعیت و ولایت پذیری آنان است.

خطیب جمعه مراغه گفت: ولایت فقیه و تبعیت از منویات رهبری همواره در جامعه محور اتحاد و انسجام ملی بوده و موجب رفع مشکلات، عبور از بحران ها و شکست توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: اکنون نیز مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر تبعیت و پشتیبانی از رهبری به عنوان عامل اتحاد ملی صحه گذاشته و تاکید می کنند.

وی با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 سازمان ملل مبنی بر پایان جنگ تحمیلی ادامه داد: با وجود تعبیر امام راحل از پذیرش این قطعنامه با عنوان نوشیدن جام زهر، این امر را به دلیل مصالح انقلاب و کشور خود به تنهایی آن را تایید کردند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی، خواستار رسیدگی نهادهای حمایتی از اقشار آسیب پذیر و نیازمند و نیز تامین نیازهای معیشتی و بیمه ای آحاد جامعه شد.

ارسال نظرات