خبرهای داغ:
امام جمعه شربیان:

دولت در تشکیل کابینه از نیروهای جوان و کارآمد استفاده کند

امام جمعه شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: با توجه به انتظارات مردم در راستای مشکلات و گرفتاری های روزمره و وعده های داده شده از دولت دوازدهم می خواهیم در تشکیل کابینه از نیروهای جوان وکارآمد و همچنین از نیروهای طبقه پایین استفاده شود تا درد و مشکلات مردم را بهتر احساس کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۱۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: مردم وعده های اقتصادی و معیشتی را مطالبه می کنند بنابراین لازم است دولت برنامه ریزی های لازم را جهت محقق شدن این امر انجام دهد .

وی ضمن تبریک پیروزی و آزاد سازی موصل گفت: پیروزی و آزاد سازی موصل شکست آشکار برای داعش و حامیان آن ها از جمله آمریکا است و به همه امت اسلام بویژه به مرجعیت یعنی حضرت آیت اله سیستانی و ملت ودولت وارتش ونیروهای مردمی عراق تبریک عرض می کنیم.

حجت الاسلام منصوری بیان کرد: پیروزی موصل پایان عمر خلافت ساختگی ونقشه های تجزیه طلبانه و اختلاف برانگیز آمریکا در منطقه است .

خطیب نمازجمعه شربیان در ادامه به تلاش آمریکا برای تغییر رژیم در ایران اظهارداشت: آمریکا باید بداند ملت ایران هیچ زمان جنایات و خیانات آمریکا را در طول 38 سال فراموش نخواهد کرد و امیدواریم با همه توان در مقابل آمریکا و دیگر دشمنان جواب قاطع و کوبندهی دهیم.

حجت الاسلام منصوری در ادامه سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک گفت و افزود: یکی از اهداف دشمن از بین بردن این نهاد مقدس و تاثیرگذار است و هرفتنه ای در مقابل نظام برخوردار از ملت هوشیار ناکام است .

وی افزود: شورای نگهبان نبض نظام و ضامن ادامه حیات اسلامی است و اشراف هرچه بیشتر شورای نگهبان بر شرایط و اوضاع کشور زمینه ساز انسجام و تحقق بهتر رسالت ها و وظایف مصرح در قانون است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها