امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت:23تیرماه سالروز حمایت ملت ایران در سال 78 از انقلاب اسلامی و ولایت است در حالی که هر ده سال یک بار توطئه ای توسط دشمنان و توسط عمال داخلی راه افتاده است
کد خبر: ۸۸۸۶۵۸۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام و السلمین عباس جعفری امام جمعه و با حضور جمع کثیری از مسئولین و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد بزرگ امام خمینی ره کوهبنان برگزار گردید.
امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت:23تیرماه سالروز حمایت ملت ایران در سال 78 از انقلاب اسلامی و ولایت است  در حالی که هر ده سال یک بار توطئه ای توسط دشمنان و توسط عمال داخلی راه افتاده است که حادثه کوی دانشگاه از جمله انها بود که هدف دشمنان  خلع سلاح کردن ورزات اطلاعات و نیروی انتظامی  بودکه موفق نشدند.
وی بیان داشت :  این حادثه در حالی اتفاق افتاد که دشمنان در بین علمای دینی و سیاسیون و تمام اقشار نیرو داشتند اما خدا از مردم حمایت کرد به انان بصیرت داد که به میدان امدنددر حالی که نیرو و تجهیزات اماده کرده بود تا حرکتی علیه رهبری انجام دهند اگر مردم بیداری پیدا نکرده بودند ضربه مهلکی به انقلاب وارد می شد اما حضور مردم فتنه گران را از بین برد .
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: در سال 88فتنه گران دنیا طلب و وابسته به بیگانه بر اساس اعتماد به دشمنان وارد میدان شدند تا در برابر انقلاب بایستند اما مردم در نهم دی ماه طومار فتنه گران را در هم پیچیدند .
وی بیان داشت :کسی که امیدوار به دشمن باشد بدبخت خواهد بود که در راستای پذیرش قطعنامه 598حضرت امام فرمود هرگز به دشمن اعتماد نکنید که این خود ساده اندیشی بزرگی است ما میل داریم همه کشورها در آرامش باشند قبول قطعنامه تکلیف الهی بود همه باید تمام تلاش شان حفاظت از اسلام و انقلاب اسلامی باشد .
وی گفت: ازادی سازی موصل  قدرت ایمان را می رساند در حالی که امریکا و عربستان و...از داعش حمایت می کردند ملت قهرمان عراق به رهبری مرجعیت دینی وارد عرصه شدند و در کنار حمایت های ایران موصل ازاد شد که قدرت اسلام و مردم را به نمایش گذاشت ان چیزی که دشمن نمی خواست به سرش امد وجود ایران را در مرزهای اسرائیل نمی خواست اما شد.
خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی بهترین و محکم تربن پایگاه ها را در کنار مرزهای اسرایل دارد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری به سالروز شهادت امام صادق ع اشاره کرد و افزود: 25تیرماه سالروز تاسیس بهزیستی است مناسبت دیگر مربوط به اندولس بود که پس از 600 حاکمیت اسلام دشمنان بی تفاوتی به ارزش ها و لقمه حرام را رواج دادند و این کشور را از اسلام دور کردند.
خطیب جمعه کوهبنان  همچنین به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس یکی از بهترین و ارزشمندترین نهادهاست که در همه صحنه ها نقش افرین بود لذا امروز با همه ی تبلیغات دشمنان فهمیدند شورای نگهبان نهادی موثر و مستحکم است .
ارسال نظرات