حجت السلام نصرالله پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ارزوئیه با توجه به هجمه های داخلی علیه سپاه عنوان کردند: از مکر و حیله دشمن از دو قطبی هایی که امروز بدنبال آن است بترسید.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۷۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛. امام جمعه ارزوئیه در خطبه های این هفته شهرستان ارزوئیه گفت: امروز گوشمان باید به امر ولی فقیه باشد،که اصل نظام می باشد.ایشان در امر" آتش به اختیار " توضیح دادند: اینکه عده ای تعبیر نامناسب از این دستور رهبری دارند ، بدانند که به گفته ولی فقیه این امر کار فرهنگی تمیز کردن است نه توهین است و نه تحقیر .
 
ایشان در  ادامه افزودند:باید در خط ولایت و رهبری باشیم و بدانیم هدف از عاشورا ،صلح امام حسن(ع) و تمامی اقدامات امامان معصوم (علیه السلام) کار تشکیلاتی برای اسلام و به تعبیری تربیت نیروی انقلابی مؤمن ومتدین بود تا به اهداف انسانیت برسیم ،که امروز هم در رأس مدیریت این تشکیلات نائب امام زمان ولی فقیه می باشد .

 ایشان  درپاسخ به آنها که می گویند "چرا ولی فقیه در امر سوریه دخالت دارند."گفتند:ولی فقیه ،نائب امام زمان نه برای ایران بلکه برای تمام دنیاست.وامروز آزادی موصل با مجاهدت های ایشان بدست آمده است.
حجت السلام نصرالله پور بار دیگر در خطبه دوم ضمن توصیه وسفارش به تقوای الهی با توجه به مسائل روز دنیا  و منطقه وکشور بیان فرمودند:وزیر دفاع آمریکا آقای جیمز ماتیس در مجلس سنای آمریکا سخنان توهین آمیز علیه ایران بر زبان آورده و بیان کرده که هیچ راهی غیر از براندازی جمهوری اسلامی نیست. و تصریح کردند: چرا که آنها هم می دادند جبهه ی مقاومت شکست ناپذیرند و پیروزی بزرگ در موصل را فروپاشی خود خوانده داعش دانستند.
 
خطیب جمعه ارزوئیه بیان فرمودند:رفتار های نا به هنجار از سوی آمریکای غیر قابل اعتماد  ما را شگفت زده نمی کند چرا که از دشمن توقع بیش تر از این هم نمی رود  ...واین ها جای درس و عبرت دارد و در تاریخ  ثبت خواهد شد و آیندگان درس خواهند گرفت، که ثمره ی خون ۴ شهید هسته ای را دادیم و به جای آن بتن در قلب راکتور اراک ریختند و اندوخته های استراتژیک کشورمان را این گونه بر باد دادند!!!!وهمه این ها نابود شد تا به قول بعضی مسئولین تحریم ها یک جا و بالمره برداشته شود و یا آنکه در مناظره ها گفتند که تا  سایه جنگ را بردارند و.... در صورتی که به گفته مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سایه جنگ را مردم برداشتند نه مذاکره و نه برجام بی فرجام .
 
نصرالله پور خاطر نشان کرد:بدانند که دشمن خوب می داند به کجا بزند وچگونه با میز های مذاکره ضعف ها را هدف قرار دهد. دکتر نصرالله پور افزود : در پیروزی موصل نکته حائز اهمیت وحدت  می باشد که به گفته مرجع تقلیدشان همگی زیر چتر ولی فقیه و بیرق حاج قاسم این مالک اشتر علی قرار گرفتندکه پیروزی موصل حاصل خون شهدای مدافع حرم است .
 
حجت السلام نصرالله پور با توجه به هجمه های داخلی علیه سپاه عنوان کردند: از مکر و حیله دشمن از دو قطبی هایی که امروز بدنبال آن است بترسید. کسانی که این روز ها اینقدر علیه سپاه موضع می گیرند آن هم سپاهی که با حمله موشکی در دیرالزور اجازه عرض اندام به دشمن نمی دهد و مایه افتخار نظام و انقلاب است ،
 نصرالله پور  افزود:سپاه پاسدارانی که لرزه به اندام دشمن درآورده و اجازه خودنمایی را از  دشمن گرفته ،بگویند آیا  می توانند گوشه ای از خدمات ارزنده و آن امنیت ملی که  برای ما بوجود آورده به ارمغان آورند،که این چنین در برابرش موضع گیری می کنند. سپاهی که به گفته مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نور چشم نظام است شایسته این برخوردها نیست اگرچه سپاه توقعی هم ندارد و در همه حال خدمت رسانی می کند و به انجام وظیفه می پردازد.
 
امام جمعه ارزوئیه خاطر نشان کردند:هیئتی تحت عنوان هیئت نظارت بر برجام شکل گرفته  و آنها هم باید بدانند که به جز چند ورق از برجام چیزی نمانده و تحریم های جدید و نقض های بسیار از آن به چشم می خورد . و متأسفانه برخی از مسئولین امربه معروف ونهی از منکر را توهین به خود می دانند و شعار آزادی هم سر می دهند در صورتی که دیکتاتور مآبانه با این موضوع  برخورد می کنند.
 
حجت السلام نصرالله پور در پایان بیان فرمودند:مردم  وعده ها را فراموش نکرده اند مسئولین هم به دنبال مطالبه گری مردم باشند . و در چهار سال دوم دولت همه  تا جایی که امکان دارد بومی گرایی شود و مسئولین تا آنجایی که می شود از افراد متدین و توانمند شهرستان باشد. 
ارسال نظرات