خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه صیدون گفت:در راستای شکل گیری اعضای هیئت دولت دوازدهم ما امت حزب الله از رئیس جمهور می خواهیم وزرایی در طراز ملت بزرگ ایران انتخاب کند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۵۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت السلام والمسلمین مهدی بهمنی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته صیدون در آستانه شکل گیری اعضای هیئت دولت دوازدهم گفت:ما امت حزب الله از رئیس جمهور محترم می خواهیم  از نیروی انقلابی و فراجناحی در اعضای هیئت دولت دوازدهم استفاده کند زیرا مهم ترین عامل موفقیت دولتها فراجناحی عمل کردن،تعهد و تخصص مسولان در راستای خدمت خالصانه است.


وی در ادامه  با اشاره به فرضیه واجب امر به معروف و نهی ازمنکر خاطر نشان کرد:امر به معروف و نهی از منکر مطالبه جدی  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از مسولان است،این فریضه واجب اصل هشتم قانون اساسی و واجب تعطیل شده ای که از آثار آن جامعه بی بهره است؛همین بس که حضرت علی علیه السلام در وصیت نامه اش می فرماید:اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود اشرار بر شما مسلط می شوند،
اگر امر و نهی ما مخفیانه و دلسوزانه باشد حتما تاثیر می گذارد،اگر همان روز تاثیر نداشت ما به وظیفه خود عمل کردیم و روزی که گناهکار سرش به سنگ می خورد می فهمد حق با ما بود.
خود همین امر و نهی عبادت است و وظیفه و اگر عذاب الهی بیاید فقط آمران به معروف در امان خواهند بود.

 بهمنی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام  افزود:این امام بزرگوار مرد مبارزه تشکیلاتی بود؛ایشان در اواخر دوران بنی امیه شبکه تبلیغاتی گسترده ای که کارش اشاعه ی امامت آل علی علیه السلام و تبیین صحیح مسئله امامت بود را رهبری میکرد.


وی در پایان با اشاره به آزاد سازی موصل گفت:
پیروزی موصل پایان عمر خلافت ساختگی و نقشه های تجربه طلبانه و اختلاف برانگیز آمریکا در منطقه بود که مجددا این پیروزی بزرگ را به همه مسلمان بویژه محور این پیروزی به مرجعیت دینی در عراق خصوصا آیت الله سیستانی و بقیه مراجع،ملت،دولت ، ارتش و نیروی های مردمی عراق تبریک عرض می کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها