خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در پایان رزمایش الی بیت المقدس شهرستان مهاباد در جمع نمازگزاران وبسیجیان این شهرستان در مسجد جامع حضور یافت .
کد خبر: ۸۸۸۶۵۴۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد ضمن تشکر از حضور امام جمعه در رزمایش بیان داشت آخرین برنامه رزمایش الی بیت المقدس، حضوربسیجیان در نماز جمعه است و این حضور بر اتحاد و همدلی و ایمان ما می افزاید و خداوند نیز براهل ایمان ، عزت و سرافرازی را می خواهد و اجازه تسلط کافران برمومنان را نمی دهد .

حجت الاسلام طیب نژاد ادامه داد؛ کشورهای بسیاری در منطقه گرفتار و تحت سلطه آمریکا و ایادی استکبار هستند ماهم قبل انقلاب با حاکم ضعیف النفس خود به این امر گرفتار بودیم اما با انقلاب اسلامی خود ، آزادی و فرهنگ اسلامی را برای خود به ارمغان آوردیم و نسبت به این امر خدا را شاکریم.

طیب نژاد در ادامه به رزمایش الی بیت المقدس اشاره کرد و افزود؛ امروز بسیجیان ما در قالب گردانهای عملیاتی و با انجام رزمایشهای مختلف آماده اند و این پیام را به دشمنان می دهند تا هرزمان دشمنی بخواهد امنیت مارابرهم بزند و اتحاد مارا نشانه بگیرد با تمسک به آیه (واعتصمو بحبل الله ولاتفرقوا) و پیروی از فرامین ولایت فقیه ، خود جوانان بسیج جلوی آنهارا خواهند گرفت .

ماموستا سهرابی امام جمعه مهاباد نیز در خطبه های نماز جمعه به اهمیت وجودی بسیج پرداخت و گفت: آن کسی که به معنای واقعی بسیج پی نبرده است بداند که بسیج مدرسه فداکاری وازجان گذشتگی است و امروز افراد بی ایمان اگر طمعی دارند بدانند که این بسیجیان ما با درس گرفتن از شهدایی که تقدیم انقلاب کردیم هرگز اجازه هیچگونه عرض اندامی را به دشمن نخواهند داد.

ارسال نظرات