خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار طالب رحیمی افزود: امروز فصل اختلافات سیاسی و سلیقه ای نیست وباید با وحدت و همدلی یکپارچگی خود را حفظ نمایم تا دشمنان نتواند از اختلاف درونی به نفع خود استفاده نماید.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۴۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان گفت: امروز گروه های تکفیری داعش به نام اسلام و با سوء استفاده از نام الله و الله اکبر دست به هر جنایتی زده و کودکان خردسال را در مقابل چشمان مادر خود به سلابه می کشند.

فرمانده سپاه بوکان اضافه کرد: ما امروز با توطئه‌ای از جانب آمریکایی‌ها علیه جهان اسلام و متاسفانه با بهره‌گیری از برخی ظرفیت‌های جهان مواجه هستیم که باید در این زمینه هوشیاری خود ار حفظ نمایم.

وی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه اظهار کرد: سپاه پاسداران دارای برد و گسترده عملیاتی وسیعی است که این امر مهم این نهاد را قادر می سازد تا به سرعت در ‏درون مرزها و حتی در وراء آن واکنش نشان دهد.

فرمانده سپاه بوکان گفت: وسعت و سطح ‏گسترش سپاه به اندازه وسعت کشور است و این امر به صبغه مردمی سپاه و مردمی کردن امنیت ‏کشور کمک می کند و این نهاد را برای پاسخگویی سریع به بحرانها یاری می دهد.

وی افزود: بسیج با توان واقتدار خود که از دل مردم برخواسته در راستای حل مشکلات مردم در عرصه های مختلف وارد شده و در این عرصه تواسنته خوب عمل نماید.

سرهنگ رحیمی با اشاره به آزاد سازی شهر موصل در کشور عراق اضافه کرد: اگر در این کشور بسیج مردمی و اقشار مختلف حضور نداشت آزاد سازی شهر موصل از دست داعش انجام نمی شود.

ارسال نظرات