خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

خواهران بسیجی زینب گونه جهاد می کنند

لیدا سیرانی گفت: حضور گردان کوثر به عنوان امداد و نجات در رزمایش الی بیت المقدس نمادی از حرکت پرستارگونه حضرت زینب(س) در صحرای کربلاست.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۴۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در بازرسی از کیفیت برگزاری کلاسهای گردان کوثر با اشاره به حضور منسجم و فعال بانوان در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: باید سعی نماییم در این رزمایش ها افزایش مهارت‏های عمومی و تخصصی اعضای گردان‏، یادآوری و بازآموزی آموزش‏‌ها ؛ مقابله با جنگ نرم دشمن و همچنین حفظ و انسجام بسیجیان گردان‏‌ را در اولویت قرار دهیم.

لیداسیرانی افزود: اصلیترین هدف از اجرای رزمایش ها ارتقای توان رزمی و آمادگی نیروها برای مقابله با بحرانهای احتمالی است لذاباید تمام حواس خود را در کلاسهای آموزشی جمع نماییم.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای فرمانده و نیروهای گردان کوثر از کلاسهای برگزار شده گردان بازدید نمود.

فرمانده گردان کوثر نیز با ارائه گزارشی و با این عنوان که ماموریت ما در رزمایش الی بیت المقدس امداد و نجات است اظهار داشت: این رزمایش به منظور تقلیل و کاهش خسارت و اثرات وارده ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی برگزار می گردد

فاطمه سیدجعفری گفت: پس از مرحله فراخوانی و سازماندهی کلاسهای امدادگری، آتش نشانی و چادر زنی برای گردان کوثر در حال برگزار ی است که در دومین روز هم پس از صبحگاه مشترک گردان کوثر به همراه گردان بیت المقدس حوزه شهیدرزمجوبرادران مانور امداد و نجات را برگزار خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار