خبرهای داغ:
اولین روز رزمایش الی بیت المقدس سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با حضور5 گردانهای بیت المقدس و يك گردان کوثرسپاه خوی آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۳۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در حاشیه بازدید از سازماندهی و کلاس های آمادگی رزم گردانهای بیت المقدس سپاه این شهرستان هدف از برگزاری این رزمایش دو روزه را ارتقای سطح آمادگی دفاعی بسیجیان به ویژه در زمینه مقابله با اغتشاشات،دفاع شخصی و امداد و نجات عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی گفت:بسیج این لشکر مخلص خداوند به دستور امام(ره) در سال 58 در راستای حضوربا آمادگی کامل در تمامی ابعاد و عرصه ها تشکیل شده و اجرای چنین رزمایش ها جهت آزمایش و ارزیابی توان این سلحشوران در مقابله با هر گونه اهداف سوء دشمنان است.

وی ادامه داد: رزمایش در دوروز متوالی و با انجام کلاسهای تئوری و عملی برگزار می گردد که در کلاسهای تئوری سعی شده است تمامی آموزش های لازم با بهره جستن از مربیان مجرب داده شود. ضمن اینکه در طول سال با فراگیری آموزش های متنوع، آمادگی لازم را برای مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان کسب کرده اند.

علایی خاطر نشان کرد: در این رزمایش سایر ارگانها چون نیروی انتظامی، اداره آتش نشانی، شبکه بهداشت و درمان و ...نیز با ما همکاری دارند وما امیدواریم که با سربلندی از این رزمایش بیرون بیاییم.

وی گفت: دراین تمرین رزمی 5گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران حضور دارند که این حضور آگاهانه بسیجیان در عرصه های مختلف از عوامل قدرت و اقتدار ملی است.

ارسال نظرات