سروان پاسدار جميل احمدزاده جزئیات اجرای رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان خوی و شهر فیرورق را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۳۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومی سپاه خوی طی گفتگوی خبری اظهار داشت: امنیت و آرامش ما در حفظ و سازماندهی نیروهای بسیجی است که برای ارتقاء روز افزون توانمندی های رزمی و دفاعیو نظامی این عزیزان رزمایش هایی صورت می گیرد.

سروان پاسدار جمیل احمدزاده با اشاره به انجام رزمایش الی بیت المقدس سپاه خوی که متشکل از5گردان بیت المقدس و 1گردان کوثر است افزود: این رزمایش مورخ 22 و 23 تیرماه سال جاری در شهرستان خوی و شهر فیرورق در عرصه امداد و نجات، ضدشورش و ایست و بازرسی برگزار می گردد.

وی گفت: این گردان ها مطابق سناریوهای تعریف شده، عصر روز پنج شنبه با فراخوانی و سازماندهی در کلاس های بازآموزی و تکرار آموزش های لازم جهت برگزار ی رزمایش شرکت خواهند نمود کرده و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و 3 گردان بيت المقدس ضمن اجراي پياده روي شبانه در برنامه فرهنگي در تيپه شهداي گمنام شركت خواهند نمود.

سروان پاسدار احمدزاده ادامه داد: روز دوم رزمایش تمامی گردانها با حضور بعداز شركت در مراسم صبحگاه مشترک در ستاریوی از قبل پیش بینی شده رزمایش را ادامه خواهند داد.

وی ابراز داشت: اوج رزمایش پس از اجرای مراسم صبحگاه در روز دوم خواهد بود که در7 نقاط مختلف شهرستان خوی ، دو گردان بيت المقدس تورهای ایست و بازرسی را دایر خواهند نمود.

سخنگوي رزمايش گردانهاي بيت المقدس و كوثر شهرستان خوي گفت: گردان بيت المقدس شهيد حبشی با به کارگیری گردان ضدشورش در برابر مقابله با ناامنی و اغتشاشات توان خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت که در این زمینه نحوه ایستادگی و آمادگی در برابر انفجارهای انتحاری و جاسوسها و نفوذیها گردان ضدشورش رصدخواهد شد.

این مقام مسئول همچنین به فعالیت گردان کوثر و گردان بيت المقدس شهید رزمجو ایواوغلی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این دو حوزه هم در زمینه امداد و نجات واقع در پارک 15خرداد فعالیت خواهند نمود

وی در پایان متذکر شد که گردان شهید الهیارلو هم در شهر فیرورق عین همین رزمایش غیر از اغتشاشات را انجام خواهد داد.

ارسال نظرات