حجت الاسلام مهدی طائب گفت: آمریکا ما را به دلیل هسته ای تحریم نمی کند بلکه به دلایل دیگری از جمله تروریسم و حقوق بشر تحریم می کند و این به معنای بازی خوردن ما در برجام است.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۳۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی طائب صبح امروز در جمع کارمندان و بازنشستگان سپاه امام رضا (ع) که در مجتمع آیه ها در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اخیرا مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار را به نیروهای انقلاب صادر کردند، اما یک فرمانده حکیم چه زمانی فرمان آتش به اختیار به نیروهای خود می دهد؟ زمانی که یک اعتمادی نسبت به نیروهای خود پیدا کند.

وی افزود: در منطقه جنگی فرمانده به سه دلیل آتش به دستور عمل می کند که آن سه دلیل عبارتست از اینکه یا نیروها هنوز ناشی هستند، یا خودی و غیر خودی را تشخیص نمی دهند و یا هنوز منطقه عملیاتی برای فرمان آتش به اختیار آماده نیست و اگر افسر آتش به اختیار باشد دشمن را بیدار می کند و عملیات لو می رود.

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه وقتی این سه مطلب به وقوع پیوست و فرمانده به نیروها اعتماد پیدا کرد فرمان آتش به اختیار می دهد، عنوان کرد: همین اعتماد فرمانده به نیروهای انقلاب سبب می شود بارمان سنگین شود لذا علاوه بر فضای مجازی باید به سمت تبلیغ چهره به چهره برویم و نوع آتش فرهنگی خود را نیز بشناسیم.

وی در ادامه  با اشاره به حادثه هفتم تیر و طرح پرسشی در این خصوص، ادامه داد: سوالی که در ماجرای ترور ها پیش می آید این است که اولا کار چه کسی بوده؟ ثانیا چرا انجام داده؟ ثالثا آیا قبلا ترور را امتحان کرده و سوال آخر این است که آیا از ترور نتیجه هم می گیرد یا خیر؟

حجت الاسلام طائب با اشاره به تاریخ اسلام پس از رحلت رسول اکرم (ص) و اتفاقات آن زمان گفت: خداوند در سوره مائده که در سال آخر زندگی رسول اکرم (ص) نازل شده به پیامبر می فرماید دشمن سرسخت شما یهودیان هستند در حالیکه در آن دوران هیچ یهودی بانفوذی دیده نمیشد بلکه در ظاهر دشمن اصلی مسلمانان مسیحیان بودند.

وی ادامه داد: خداوند به نبی مکرم اسلام نیز می فرماید این ها هیچ گاه مومن نمی شوند مگر زمانی که حاکمیت تو یعنی امامت را بپذیرند، حال زمانی که پیامبر از دنیا می روند معیار حاکمیت به وجود مقدس امیرالمومنین (ع) و فرزندان ایشان می رسد که آخرین آن ها وجود مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) می باشد.

مسئول قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه علت غیبت حضرت مهدی (عج) به دلیل عدم توانایی حفاظت شیعیان از آخرین ذخیره الهی در برابر مکر یهودیان بود، ابراز کرد: لذا خداوند او را غائب نمود تا دستگاه شیعه همانند سازمان یهودیان پنهان بماند و در روز موعود آن هارا در مقابل یکدیگر قرار دهد.

وی با بیان اینکه خدای متعال دو هدف را برای رسول اکرم تعیین کرد و رسیدن به آن دو را هدف اصلی و نهایی اسلام قرار داده است، گفت: قرآن می فرماید یکی از آن ها فتح مسجد الحرام و دیگری مسجدالاقصی یعنی کانون یهودیان است؛ پیامبر (ص) مسجدالحرام را فتح کردند اما با وجود دو مرتبه لشکرکشی به فلسطین نتوانستند آن را اشغال کنند و پس از آن امام علی (ع) هم با وجود تلاش های فراوان، موفق به رسیدن این هدف نشدند.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: اکنون نیز دشمن درجه اول نظام جمهوری اسلامی نیز اسرائیل و یهودیان هستند و امام راحل نیز به درستی این موضوع را تشخیص دادند و بلافاصله پس از تشکیل نظام جمهوری اسلامی هدف را نابودی اسرائیل نهادند و فرستادن حاج احمد متوسلیان به سوریه نیز مقدمه این هدف بود.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به توافق برجام، گفت: این که عده ای می گویند برجام سایه شوم جنگ را از سر کشور برداشته است دروغ محض است زیرا هیچ سایه جنگی بر سر کشور نبوده است حتی تمام دشمنان از درگیری با جمهوری اسلامی واهمه دارند که  نمونه آن هم دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط برادران سپاه در آب های خلیج فارس بود.

مسئول قرارگاه عمار بیان کرد: دیپلماسی برجامی حتی در تحویل گرفتن جنازه های حجاج ما ناتوان بود و در مقابل کویت زانو زد اما دیپلماسی انقلابی که نمونه کامل آن شخص مقام معظم رهبری هستند با یک سخنرانی و تهدید چند ثانیه ای توانستند جنازه های شهدای منا را پس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی در شب امضای برجام در مقابل چشمان ملت به صراحت گفتند تمام تحریم ها برداشته می شود، ابراز کرد: اما پس از مدتی حرف خود را مانند دیگر حرف هایشان فراموش کرده و قید هسته ای به آن زدند؛ معنی آن هم این است که آمریکا ما را به دلیل هسته ای تحریم نمی کند بلکه به دلایل دیگری از جمله تروریسم و حقوق بشر تحریم می کند و این به معنای بازی خوردن ما است.

ارسال نظرات