خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
همزمان با برگزاری همایش رهروان حضرت زینب(س) مطرح شد؛
فرمانده حوزه بسیج صدیقه طاهره(س) گفت: حضور بانوان محجبه در همایش ها به خوبی نشان داد که بانوان عاشق حجاب ، حاضری خود را به موقع در صحنه های دینی می زنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۰۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، امروز همایشی پر بار با حضور ۱۶۰۰ نفر از خواهران محجبه بخش مرکزی شهرستان اصفهان در کوه صفه برگزار شد تا نشان دهد، بانوان محجبه با بردباری پای دین خود ایستاده اند.

بانوان حاضر در این مراسم از بیش از ۲۰ روستا و شهر از اوایل صبح تا ظهر روز ۲۲ تیر ۹۶ در ویژه برنامه رهروان حضرت زینب(س) حضور یافتند تا در کارنامه مناطق براآن جنوبی و شمالی صحنه ای پر از حماسه و شکوه را به ثبت رسانند.

فرمانده حوزه بسیج صدیقه طاهره(س) در حاشیه این مراسم در گفتگویی گفت: هدف ما از اجرای برنامه ها، به ثمر رساندن برنامه های حجاب و عفاف در سطح جامعه است و باید به صورت کیفی این برنامه ها دنبال شود.

سکینه قنبری اظهار کرد: همایش رهروان حضرت زینب(س) برای اولین مرتبه در سطح بخش مرکزی شهرستان اصفهان برگزار شد تا نشان دهیم بانوان روستایی و شهرهای کوچک نیز هم صدا با اجتماع بزرگ کلان شهرها، برای دفاع از حجاب و  عفاف ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه زنان با حفظ حجاب اسلامی باید به مدافع از حجاب بودن خود افتخار کنند، افزود: حفظ چادری که میلیون ها قطره خون جوانان این مرز و بوم در صحنه های دفاع مقدس برای حفظ آن ریخته شده است، امروزه به عهده همه ماست و باید خود را مدافعان حجاب و عفاف بدانیم و به آن افتخار کنیم.

فرمانده حوزه بسیج در شرق اصفهان اذعان کرد: وقتی که زن حجاب اسلامی را رعایت کند قطعا ارامش خاطری برای خود به ارمغان آورده است و می طلبد که همه بانوان به حجاب اسلامی به عنوان تجلی زیبای های معنوی زن نگاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: حجاب سرآمد همه خوبی هاست و امنیت خاطر را به جامعه هدیه می کند و در این رابطه وظیفه ما صیانت از حریم خانواده با برپایی برنامه های متنوع و جذاب است که در این دو سال بانوان بخش براآن جنوبی، با حضور پربار خود در راهپیمایی روز حجاب و  عفاف اصفهان، رسالت خود در رساندن پیغام مهم در زمینه حفظ حجاب اسلامی را عملی کرده اند.

بخش مرکزی از جمله بخش های شهرستان اصفهان و دارای دو منطقه براآن جنوبی و شمالی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها