خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی یک کارگاه کوچک تولیدی پخش انواع چرخ دنده و صندلی تاشو توسط زوج همدانی در شهرستان همدان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۹۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
راه‌اندازی کارگاه تولیدی انواع چرخ دنده و صندلی تاشو توسط زوج همدانی
هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی یک کارگاه کوچک تولیدی پخش انواع چرخ دنده و صندلی تاشو توسط زوج همدانی در شهرستان همدان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی کوچک یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال است، افزود: این کارگاه به همت زوج بسیجی فعالیت خود را آغاز کرد و برای 20 نفر نیز اشتغالزایی داشته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: محصولات این کارگاه با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی با اشاره به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات و حمایت از این عرصه‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد.

گلیان تصریح کرد: از آنجائی که کشورهای زورگو منطقه و مستکبران عالم کمر همت بسته اند که این انقلاب را از مسیر مستقیم خود خارج کنند بنابراین جوانان این مرز و بوم با تلاش و کوشش شبانه روزی و همت بلند توانسته اند بر تحریم های ظالمانه دشمن پیروز شوند.

وی ادامه داد: در این راستا بسیج سازندگی همدان با ورود در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی را انجام داده که اهم آنها توسعه قالی بافی در سطح روستاها و در برخی از مناطق فقیرنشین شهر تولید سفال و سرامیک، پرورش دام و طیور به صورت گسترده، تولید انواع شیرینی جات و ترشیجات، صنایع دستی ده‌ها تولیدی دیگر است.

راه‌اندازی کارگاه تولیدی انواع چرخ دنده و صندلی تاشو توسط زوج همدانی 

راه‌اندازی کارگاه تولیدی انواع چرخ دنده و صندلی تاشو توسط زوج همدانی 

انتهای پیام/

ارسال نظرات