همایش عفاف و حجاب در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد

همایش ملی عفاف و حجاب با حضور هزاران نفر از بسیجیان و کارکنان ادارات تهران در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۶۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ در این مراسم که با قرائت بیانیه و سخنرانی مقامات کشوری و لشکری همراه بود حاضران با شعار «من خانواده ام را دوست دارم » به مطالبه گری طرح ملی عفاف و حجاب پرداختند.
 حجت السلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهر شاد در سال 1314 اظهار کرد : اولین بار در ایران رضا خان برای کشف حجاب زنان ایرانی اقدام کرد و در جلسه ای همسر خود را بدون حجاب و با پوشاندن لباس غیر اسلامی ترغیب کرد.
گواهی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در جهان اسلام است گفت : در موضوع حجاب با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، جایگاه زنان ایرانی دگرگون شد و زنان در کنار مردان در جامعه ظاهر شدند و مسئولیت زنان ایرانی در جامعه اسلامی افزایش چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به اینکه حجاب برای زن نه تنها یک ارزش بلکه مصونیت اجتماعی است افزود: حجاب همیشه برای زن سنگینی و متانت خاصی را به همراه دارد و با این سلاح او از خیلی آفات و هجمه ها در امان است.
سرهنگ علی رضا عاشوری فرمانده سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ هم در این همایش نقش زنان در ساختار جمهوری اسلامی را پر رنگ دانست و گفت : زنان ایرانی با موفقیت در تمامی عرصه ها حضور دارند . نقش خود را در کنار فعالیت های اجتماعی در زمینه خانه داری و کانون خانواده در تربیت و علیم فرزندان به عهده دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار