تجمع مردمی صیانت از حریم خانواده به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور امت حزب الله و بسیجیان در 10 منطقه ی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۶۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛همزمان با هفته ی عفاف و حجاب تجمع مردمی صیانت از حریم خانواده با حضور امت حزب الله و بسیجیان در 10 منطقه ی  تهران برگزار شد.
بانوان فاطمی و زینبی با حضور در این مراسم با قرائت بیانیه خواستار تصویب و اجرایی شدن طرح ملی عفاف و حجاب شدند.
این تجمعات   در میدان امام حسین(ع) ، امام زاده صالح(ع) تجریش، دریاچه شهدای خلیج فارس، بازار دوم نازی آباد، امام زاده حسن، میدان فلسطین، بوستان پلیس، ورزشگاه شهر لواسان، بازار تهران و ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.
شایان ذکر است ؛ عده ای بانوان تهرانی با حضور در میادین و بوستان ها و متروها اقدام به هدیه ی شاخه گل به دختران و زنان کردند.
در بخشی از بیانیه ی تجمع کنندگان عفاف و حجاب آمده است :«بعد از دوران دفاع مقدس نیز زنان در سنگر دفاع از آرمان های والای امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام و پیشرفت و آبادانی کشور نقش ویژه ای ایفا کردند و همچنان با صلابت در جنگ نرم که به قدمت تاریخ و به وسعت کل عالم است به مجاهدت خود ادامه می دهند هر چند افکار پلیدی که تا کنون نتوانسته اند در تقابل با جمهوری اسلامی به پیروزی برسند سعی دارند با تحمیل فرهنگ غلط و فاسد خود این رکن اصلی جامعه را به انحراف بکشانند  و با شعار بی حجابی که عریانی را نوعی تمدن می دانند برای رسیدن به مطامع پلید خویش از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند اما زنان بیدار و هوشیار ایران اسلامی هرگز تن به چنین ذلتی نخواهند داد و به پیروزی از فریاد گران سرخ شرافت و حمیت واقعه ی گوهرشاد راه آن ها را ادامه می دهند و زینب وار پیام شهیدان را در جامعه عینیت می بخشند.
اکنون ما زنان ایران اسلامی و مدافعان حریم عفاف و حجاب به منظور اعتلای مقام زن و ایجاد سلامت روانی و اجتماعی در جامعه، از مسئولین و مقامات مربوطه درخواست می کنیم در تصویب و اجرایی شدن طرح ملی عفاف و حجاب سعی و تلاش جدی داشته باشند که این خواست تمامی زنان آزاده ایران و مجاهدان جنگ نرم است و در این راه پشتیبان تمامی مسئولین خواهند بود.»
ارسال نظرات