خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد در حین برگزاری رزمایش الی بیت المقدس سپاه مهاباد گفت : بسیجیان مهابادی از اولین دقایق آغاز رزمایش انشاا... بایک رزمایش خوب پاسخ مناسب خود را به دشمنان خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۴۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ هوشنگ وجدی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد رویکرد اصلی برگزاری رزمایش بسیجیان عضو گردان های بیت المقدس را دفاع از کوی وبرزن و برقراری امنیت نیروهای مردمی خواند وافزود: ایران اسلامی باتوجه به پتانسیل ها وتواناییهای عمده اش مورد توجه دولتهای استکباری است و قطعا بسیجیان ما با توانمندیهای خود و اجرای خوب رزمایشها در صورت بروز هرگونه خطر یاتهدیدی پاسخ مناسب خود را به دشمنان خواهند داد.

وی ادامه داد : جوانان بسیجی مهابادی در اولین روز رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با شرکت در کلاسهای تئوری و تمرین ، به صورت کامل مهیای انجام عملیات تاکتیکی در روز دوم رزمایش می شوند.

سرهنگ وجدی مقوله بعدی رزمایش دوروزه بسیجیان را عملیات امدادونجات همراه با تمرینات ویژه پدافند غیرعامل اعلام کرد و گفت: به دلیل حادثه خیز بودن ایران به لحاظ عوامل طبیعی مانند سیل،زلزله وسایر خطرات ، سطح آگاهی و مهارتهای جسمی ورزمی اعضای گردانهای بیت المقدس را جهت مقابله با حوادث و کمک به شهروندان بابرگزاری چنین برنامه هایی بهبود می بخشیم.

وی درپایان عنوان کرد که برگزاری این رزمایشها هم برروحیه بسیجیان تاثیرگذار است و هم باعث ارتقاء توان رزمی و دفاعی آنها خواهد شد.

ارسال نظرات