جانشین سپاه بوکان در جمع بسیجیان گردانهای بیت المقدس گفت:پیرو ولایت فقیه بودن و واستکبار ستیزی از ملازمات روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۴۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جانشین سپاه بوکان در بازدید از رزمایش بیت المقدس گردانهای عاشورا و بیت المقدس این سپاه ، داشتن روحیه بسیجی و صیانت از آن را واجب دانسته و گفت:امروز به برکت همین روحیه و تفکر بسیجی روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مرزهای آبی، خاکی، دینی و اعتقادی است.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی را تفکر بسیجی دانست و افزود: تفکر بسیجی می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی امام راحل (ره) رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

وی تصریح کرد: بسیج کنونى على ‏رغم همه نقاط قوت و همه محسناتى که از آن برخوردار است و با همه ظرفیت‏ها و توانمندى ‏هایى که هم ‏اکنون دارد، براى انجام وظیفه اصیل و ذاتى خود، نیازمند ارتقاء می باشد.

سرهنگ وکیلی در پایان با اشاره به عملیات آزاد سازی موصل گفت: این عملیات منجر به رسوایی چهره منافقانه آمریکا می شود چرا که آنها مدعی مبارزه با تروریست‌ها هستند اما نه تنها علیه داعش اقدامی نکردند بلکه از آنها حمایت هم انجام دادند و امروز این نیروهای بسیجی مردمی و ملی کشورهای منطقه هستند که در حال دفاع از کشورشان در مقابله با تروریست‌ها هستند، بنابراین موفقیت در این عملیات می تواند یک شکست بزرگ برای جبهه‌ای باشد که حامیان تروریست ها در کل منطقه هستند.

ارسال نظرات